בן דהן: "לראשונה בהיסטוריה עוצמה יהודית יכולה להכניס 2 חכי"ם"

    אסתי פלד 1 Comment on בן דהן: "לראשונה בהיסטוריה עוצמה יהודית יכולה להכניס 2 חכי"ם"

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתייחס לאופטימיות למו"מ מול עוצמה יהודית: "עד מחר ב-10 בלילה נסגור הסכם ריצה משותפת עם עוצמה יהודית". על שיתוף הפעולה עם הימין החדש: "מייד לאחר הקמת הממשלה כל מפלגה הולכת לדרכה" | האזינו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לאיחוד בימין שזוכה לביקורת חלקית מהשטח. בן דהן מסביר את הדחיפות לאיחוד: "בבחירות האחרונות הימין איבד 8 מנדטים. האחדות נדרשת לשלם גם מחירים אישיים ובלבד שכולם יכנסו". עוד הוסיף: "מיד לאחר הקמת הממשלה כל מפלגה תלך לדרכה ותפעל לפי דעתה. הרב פרץ נשאר בראשות הבית היהודי".

    על האשמות מצד עוצמה יהודית אומר בן דהן: "אנחנו הצענו לעוצמה יהודית לפני המו"מ עם הימין החדש ונתנו להם שני מקומות בעשירייה הראשונה. ראינו שאין גישור על הפערים והלכנו לימין החדש למו"מ. הצענו להם הצעה שלראשונה בהיסטוריה הם יקבלו 2 חברי כנסת במסגרת החוק הנורבגי".

    עוד הוסיף: "הם תולים את פסילתו של בן ארי בבית היהודי. אנחנו פנינו לוועדת הבחירות להחליף את בן ארי בבו גביר ולצערנו הם לא הסכימו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בחלומות בלילה האיחוד יקבל 8 פלוס בנט ושקד 4 הבית היהודי 4 כמה חרדלים יברחו להם ואני לא רואה חילוני שיצביע לשקד יקבלו 6 מנדטים