ילדי ת"ת 'כאייל תערוג' קיבלו תעודות מהראשון לציון מרן הגר"י יוסף

    חיים כץ No Comments on ילדי ת"ת 'כאייל תערוג' קיבלו תעודות מהראשון לציון מרן הגר"י יוסף

    ילדי ת"ת 'כאייל תערוג' בנשיאות הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א נכנסו למעונו של הראשון לציון הגאון הגדול רבי יצחק יוסף שליט"א להיבחן ולקבל תעודות הצטיינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילדי ת"ת 'כאייל תערוג' מירושלים שבראשות הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א נכנסו השבוע עם הנהלת התלמוד תורה וצוות המלמדים, למעונו של מרן הראשון לציון הגר"י יוסף בירושלים.

    מרן הגר"י יוסף בחן את התלמידים ונהנה מהיקף ידיעותיהם. הוא שיבח את המלמדים שפירותיהם מעידים על ההשקעה והמסירות שלהם לכל תלמיד ותלמיד. הצוות החינוכי העלה בפני הראשון לציון שאלות שעלו על שולחנם במשך השנה הנוגעות ליחס הראוי לתלמידים והדרך להאהיב עליהם את הלימוד.

    מנהלי התלמוד תורה ציינו בפני הראשון לציון את ההתפתחות של מוסדות 'כאייל תערוג' בשכונת 'הר חומה' בירושלים- המונים כיום תלמוד תורה ובית ספר לבנות בו מתחנכים כ-450 ילדים וילדות. ישיבה קטנה, כולל אברכים ובית הוראה. זאת, לצד בית כנסת ובית מדרש הפעילים מידי יום ביומו ופוקדים אותו מעל 350 איש ביום.

    בתום הביקורים, העניק מרן הראשון לציון תעודות הצטיינות לתלמידים. מרן רבי יצחק יוסף שליט"א בירך את הנהלת המוסדות ואיחל לנשיא המוסדות הגאון רבי אייל עמרמי שירחיב גבולו עוד ועוד בתלמידים ובבני משפחות המתקרבים לאביהם שבשמים ושומרים תורה ומצוות בתכלית.

    רק לאחרונה ציינו ילדי התלמוד תורה שעל ידי מוסדות 'כאייל תערוג' בנשיאות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א ובני משפחותיהם בחגיגה מיוחדת את מסיבת החומש בתלמוד תורה. ההורים הנרגשים שחלקם הם מתקרבים מקרוב באו אשר התחזקו בזכות שיעוריו הנפלאים של הרב עמרמי שליט"א, לא הסתירו את ההתרגשות המיוחדת לראות את ילדיהם שלהם מתחילים בטהרה ועוסקים בטהרה כמנהג ישראל להתחיל ללמוד עם תינוקות של בית רבן בפסוקים הראשונים של ספר ויקרא העוסק בדיני הקורבנות.

    במהלך המסיבה שרו הילדים שירים מיוחדים שלמדו שבהם שזור התוכן של אהבת התורה ודביקות בחכמי התורה ובתלמידי חכמים. בשיאו של האירוע רקדו ההורים עם הילדים ביחד בשיר והלל לבורא שזיכה אותם להכניס אותם בלימוד החומש.



    0 תגובות