עו"ד אוסדיטשר: "נתניהו צריך להגיש עתירה דומה לרון קובי ולבקש לפסול את שי ניצן"

    אבי גדלוביץ' No Comments on עו"ד אוסדיטשר: "נתניהו צריך להגיש עתירה דומה לרון קובי ולבקש לפסול את שי ניצן"

    הפרקליט החרדי הבכיר, עורך הדין משה אוסדיטשר, מציע לנתניהו בשידור חי, על רקע רוח הדיון אתמול בבג"ץ בעתירתו של ראש עיריית טבריה רון קובי כנגד שר הפנים אריה דרעי, להסתמך על הדיון אתמול ולבקש לפסול את פרקליט המדינה שי ניצן

    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר הדיון הדרמטי בבית המשפט העליון בו נראה כי השופטים בחרו לצדד בראש עיריית טבריה רון קובי בתביעתו כנגד שר הפנים אריה דרעי, אומר הפרקליט החרדי הבכיר, עו"ד משה אוסדיטשר, כי מדובר בשערורייה.

    בראיון לבצלאל קאהן ב"קול חי", אמר עו"ד אוסדיטשר: "אני חושב שהפסיקה של בג"ץ יכולה לעזור להרבה תיקים אחרים. לבג"ץ תהיה בעיה להסביר את הדקויות בין חבר כנסת או שר חרדי לרון קובי חילוני, אך נראה שהם לא צריכים להסביר את עצמם לאף אחד", לדבריו: "מדובר בשערורייה שאין כדוגמתה, ברמה כזאת שאתה פתאום מבין שחברי הכנסת הם שחקנים על על חוטים".

    בדבריו, ערך עו"ד אוסדיטשר השוואה בין החלטת בג"ץ אתמול לתיקי נתניהו הנדונים במערכת המשפטית ומצויים כרגע לפני שימוע אצל היועמ"ש לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט. "פרקליט המדינה שי ניצן מדבר בפורומים שונים כנגד נתניהו על כמה הוא "גנב ומושחת", הוא לא מחבב אותו וזאת בלשון המעטה", אמר אוסדיטשר והציע, "נתניהו צריך לקחת את החלטת בג"ץ על טבריה ולבקש לפסול שי ניצן". עם זאת הוסיף, "אני בטוח שבית המשפט העליון ידחה על הסף ויאמר לו שניצן הוא ראוי ואמיתי, ולא מערבב עניינים פוליטיים. הרי גם לשופטים יש אג'נדה, כל אחד מגיע מעולמו הרוחני או המוסרי. לכן נפסול את השופטים?"

    בנוגע למהלך של קובי, אמר אוסדיטשר: "רון קובי עשה פה תרגיל גדול, בכוונה חימם וגידף כנגד קודשי ישראל. באותו רגע שהשר דרעי הגיב, הרי מי זוכר כבר שזכות הביטוי זו זכות יסוד, הוחלט שמדובר בניגוד עניינים. אריה דרעי אמר את דעתו וזה בסדר גמור. אם שר הפנים היה ממפלגה שאינה דתית רון קובי היה כיום בבית. אריה דרעי סך הכול קרא לו טרול. לכן הוא שונא אותו?"

    בנימה פסימית מה סיים אוסדיטשר את דבריו: "כל יום הדברים משתנים פה. הגענו למצב שצריך בבוקר לראות את פסקי הדין של בית המשפט העליון בכדי לדעת מה קורה מחר. לדעתי, זה יחזור אליהם כבומרנג".

    האזינו:



    0 תגובות