פייגלין: "לא נלך לחיבורים; נעסוק בכלכלה"

    אבי גדלוביץ' 3 Comment on פייגלין: "לא נלך לחיבורים; נעסוק בכלכלה"

    יו"ר 'זהות' משה פייגלין תוקף את איילת שקד וטוען: "היא זו שמנעה את האיחוד עם 'הימין החדש'" | חושף: "ראש הממשלה העדיף שיהיה בין "הימין החדש" ל"זהות" חיבור" | וגם, שינוי כיוון? "נתמקד בקמפיין בכלכלה"

    פייגלין צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פחות מעשרים וארבע שעות לאחר שנחתם ההסכם בין "הימין החדש" ל"איחוד מפלגות הימין", יוצא יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין, ששמו נקשר בניסיון לחיבור עם "הימין החדש", במתקפה כנגד יו"ר הימין המאוחד איילת שקד, בטענה שזו טרפדה את מהלך האחדות בין "זהות" ל"ימין החדש".

    בראיון שהעניק לבצלאל קאהן ב"קול חי" הצהיר פייגלין כי מפלגתו תרוץ לבד בבחירות הקרובות: "ידינו הושתו לאורך תקופה ארוכה, בצורה הכנה ביותר, לחיבור קוהרנטי עם הימין החדש. כיוון שזה לא יצא אל הפועל אני לא רואה צורך להמשיך לבלבל את הציבור. 'זהות' תרוץ כפי שהיא רצה בבחירות האחרונות".

    "בסך הכל קיבלנו בחזרה את מפלגת הבית היהודי הישנה, השמות הם אותם שמות. מכל הסיפור הארוך חזרנו לאותו מצב שהיינו בו לפני חצי שנה, אין איזה בשורה גדולה באיחוד הזה. מבחינת זהות מדובר בחיבור חיובי מאוד, כיוון שהבלבול שיצר הימין החדש בבחירות האחרונות כבר לא יהיה", אמר.

    פייגלין הסביר מדוע לדעתו זהות תעבור את אחוז החסימה בשונה ממערכת הבחירות האחרונה: "מפלגת זהות התמודדה מול בנט ושקד. ברגע האחרון איבדנו שתי מנדטים שרצו להציל את 'הימין החדש', כיוון שהיה ברור שאנחנו הפתעת הבחירות והם לא עוברים את אחוז החסימה. כתוצאה מכך קרה מה שקרה ולא עברנו את אחוז החסימה. כל הבלבול של הפילוג שלהם מתוך הבית היהודי לא יהיה הפעם ולכן לבוחר הימני הצעיר והליברלי לא תהיה התלבטות במה לבחור וכך לא יאבדו קולות לגוש הימין", הוסיף פייגלין.

    "בשני סקרים כבר עברנו את אחוז החסימה, עכשיו הסיכוי גדול יותר. ברור שהנזק לגוש הימין יהיה גדול לאין שיעור במידה וזהות לא תרוץ ואותם קולות ילכו לליברמן שאצלו כל קול הוא לא רק אבדן לימין אלא מתנה לשמאל". פייגלין התייחס לסיבה שבגללה מפלגתו לא צורפה לחבור הגדול בימין: "ראש הממשלה כיוון לכך שנרוץ יחד עם הימין החדש וכך רצה גם בנט. איילת שקד רצתה אחרת ואם למישהו טענות על ערעור כוחו של גוש הימין נא לפנות לכתובת הנכונה. בנט רוצה אותנו גם עכשיו, לשקד יש כנראה אינטרסים נוספים".

    על קמפיין מפלגתו לקראת הבחירות הקרובות אמר פייגלין: "לא נתעסק בנושאי קצה. הפעם נראה קמפיין שעוסק בעיקר בנושאים כלכליים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      פייגלין אין ספק שאתה צודק וזהות תכנס לכנסת.אבל בכל זאת הייתי מתאחד עם עצמה ונועם כדי שתהיו המפלגה הימנית היותר גדולה לצד המרכז ליכוד.

    2. 2

      פייגלין לא הולך לחיבורים?
      יותר נכון אף אחד לא רוצה להתחבר אליו.

    3. 1

      במצב הנוכחי למנוע איבוד קולות לימין מציע בלוק טכני עוצמה, זהות, הר המור, יחד
      חיבור טכני בלבד. לאחר הבחירות כל אחד בנפרד.
      מיקומים: 1. עוצמה 2. זהות 3. יחד 4. הר המור 5. עוצמה 6. זהות 7. שנתים יחד שנתיים הר המור. 8. עוצמה 9. זהות 10. שנתיים יחד שנתיים הר המור.