בליכוד תוקפים: "איחוד ימין פקטיבי"; עוצמה יהודית: "הכל כיסאולוגיה"

    איתי גדסי No Comments on בליכוד תוקפים: "איחוד ימין פקטיבי"; עוצמה יהודית: "הכל כיסאולוגיה"
    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר איחוד הימין בליכוד לא אהבו בלשון המעטה את התרגיל שעשו באיחוד למפלגה. בהסכם נכתב כי עו"ד איתמר בן גביר נציג עוצמה יהודית, ישוריין ברשימת הליכוד במקומו של בן דהן. באיחוד הימין לא מעוניינים לרוץ יחד עם בן גביר ויחד עם זאת רוצים להפיל את כישלון הריצה המסוכנת של בן גביר לבד על הליכוד.

    ממטה הליכוד נמסר בתגובה: "הליכוד כבר מיצה את מכסת האיחודים שלו בחבירה עם כחלון. לא יהיו יותר שיריונים בליכוד".

    אח"כ מיהרו בליכוד לתקוף את התרגיל שהכינו באיחוד הימין ואמרו: "זה איחוד פיקטיבי אם לא מכניסים לתוכו את כל המפלגות מימין. אם בכך נגמר המהלך, כשמנגד המפלגות הערביות מאוחדות, גוש הימין בסכנה וודאית לאיבוד השלטון".

    במפלגה הפילו את האשמה על בנט ושקד בעיקר ואמרו: "בנט, שקד וסמוטריץ׳ השאירו בכוונה בחוץ 5-6 מנדטים לגוש הימין – והם מסכנים במודע את המשך שלטון הימין. עדיין לא מאוחר מדיי לתקן את הטעות המסוכנת הזאת".

    מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין פלגי הבית היהודי. הסכמה שניתן היה להגיע אליה תוך שעתיים לקחה שבועות ארוכים משיקולי אגו ומיקומים. גם בימים האחרונים שמענו על ויכוח עקרוני וחשוב: מי יוצב במקום התשיעי, ואנו "שמחים" ששני חלקי הבית היהודי הצליחו להגיע להסכמות כיסאולוגיות".

    עוד הוסיפו במפלגה: "עוצמה יהודית לא קשורה בשום דרך להסכמים אלו, ואין בין נציגי המפלגה כל הסכם עם הליכוד או הבית היהודי "המאוחד". הערב תאשר מזכירות המפלגה את הסכם העקרונות שסוכם עם מפלגת נעם, ואנו מציעים למי שמבקש שריון בליכוד – להצטרף לליכוד: הגיע הזמן שיפסיקו לנסות להשיג שריונים על הגב שלנו".



    0 תגובות