הרב גולדקנופף לשר החינוך הרב פרץ: "אל תיתן יד לאפליה"

    איתי גדסי No Comments on הרב גולדקנופף לשר החינוך הרב פרץ: "אל תיתן יד לאפליה"

    מפסיקים את האפליה: הרב גולדקנופף לשר החינוך הרב רפי פרץ: "אל תיתן יד לאפליית החינוך המיוחד יש לפעול ליישום מידי של החלטת בג"ץ ליישום 'אופק חדש' בחינוך המיוחד והחינוך המוכר"

    הרב גולדקונפף עם שר החינוך הרב רפי פרץ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל רשת גני בית יעקב וחבר מועצת הגיל הרך במשרד החינוך הרב יצחק גולדקנופף נועד לשיחה השבוע עם שר החינוך הרב רפי פרץ במסגרת ישיבת מועצת הגיל הרך שהתקיימה השבוע בתל אביב. השיחה עסקה בשורה של נושאים הקשורים לחינוך המיוחד ולמסגרות החינוך הבלתי רשמי הסובלים מאפליה במספר תחומים.

    בשיחה העלה הרב גולדקנופף את האפליה החמורה של החינוך המיוחד וגני הילדים בעקבות החלטת משרד החינוך שלא ליישם את החלטת בג"ץ שקבע כי על משרד החינוך להתחיל ביישום רפורמת 'אופק חדש' גם בחינוך המיוחד ובחינוך המוכר שאינו רשמי. הרב גולדקנופף ציין בפני שר החינוך כי בחוזר שהפיץ המשרד לקראת שנת הלימודים תש"פ, צוין כי המשרד נערך להמשך יישום הרפורמה רק בבתי הספר. "אל תיתן יד למדיניות של אפליה", אמר לו הרב גולדקנופף. שר החינוך הרב פרץ הקשיב לדבריו ואמר כי יבחן מול הדרג המקצועי במשרד מה ניתן לעשות בשלב ראשון כדי לשנות את ההחלטה.

    הרב גולדקנופף שיבח את פעילותו של שר החינוך החדש: "טביעות האצבע שלך כבר מורגשות במשרד החינוך. המערכת מתכוונת לפי עולם הערכים שהבאת אתך וניתן לראות זאת בכל ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט. אנחנו מאמינים כי יד ד' תלווה אותך להצלחת החינוך בישראל ולקידום רפורמות משמעותיות במערכת החינוך עם דגש על חינוך לערכים".

    שר החינוך הודה לרב גולדקנופף על הדברים ואמר כי נרגש משיתוף הפעולה עם מערכות החינוך שאותם מייצג הרב גולדקנופף נאמנה ועומד על כך שמשרד החינוך יעניק להם את מלוא הזכויות המגיעות להם.



    0 תגובות