בן סימון: "לומר שאורלי לוי לא שמאל זה חוסר הבנה"

    אבי גדלוביץ' No Comments on בן סימון: "לומר שאורלי לוי לא שמאל זה חוסר הבנה"

    חבר הכנסת לשעבר דניאל בן סימון (העבודה) מברך בראיון על צירופה של ח"כ לשעבר אורלי לוי אבוקסיס למפלגתו | על יחסי השמאל והדת: "כשבני המשפחה שלי מצביעים לימין זה בגלל שהם רוצים לשמור אורח החיים שלהם"

    "העבודה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה דניאל בן סימון, שוחח עם בצלאל קאהן ב"קול חי" והתייחס לחיבור עם אורלי לוי אבקסיס וליחסי השמאל והימין במדינת ישראל. "יש רתיעה לפעמים, כיון שהיא מגיעה מרקע אידיאולגי אחר, ממפלגתו של אביגדור ליברמן. יש חשש שהיא לא מגיעה מכוונות טובות אלא כדי למצוא סידור. אומר זאת עם הרבה רגישות אבל לא תמצא בבית שאן מישהו שמצביע מרצ והולך ואומר זאת בקול. בכל זאת, לומר שאורלי לוי זה לא שמאל זה חוסר הבנה משווע של החברה הישראלית. בשדרות, העיר של עמיר, מפלגת העבודה קיבלה את אחוזי התמיכה הנמוכה ביותר", אמר בן סימון.

    על יחסי השמאל עם הציבור המזרחי אמר: "יש בעיה ארוכת שנים לגבי השמאל והמזרחיים. יכול להיות שזה ילווה אותנו לנצח. העובדה היא שהמזרחיים לא מצביעים לשמאל, זה לא בגלל העניין המדיני אלא בגלל תפיסת העולם ואורח החיים. החילוניות המוגזמת של השמאל".

    בן סימון אמר: "כשבני המשפחה שלי מצביעים לימין זה בגלל שהם רוצים לשמור אורח החיים שלהם. מפלגת העבודה והשמאל הישראלי לא מספיק רגישים לערכים שהיו קיימים עוד לפני שקמה הציונות".



    0 תגובות