שמרית: אלפי מוצרי אפייה למשפחות נזקקות

    עפר גדנקן No Comments on שמרית: אלפי מוצרי אפייה למשפחות נזקקות
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת תשעת הימים, תרמה חברת מוצרי האפייה 'שמרית' אלפי שמרים טריים, מרגרינה ללא שומן מוקשה, ונטורינה על בסיס שמן קוקוס עבור משפחות נזקקות. התרומה התקיימה באמצעות ארגון 'חסדי נעמי' והמוצרים הועברו למשפחות הנזקקות ע"י סלי המזון ששולח הארגון.

    השמרים הטריים של שמרית מלווים את המשפחה החרדית כבר למעלה מ-40 שנה, ומתייחדים באיכותם הגבוהה, המלווה גם את מוצרי 'שמרית' החדשניים, כדוגמת 'נטורינה', המהווה תחליף טבעוני, פרווה על בסיס שמן קוקוס עם ערכים תזונתיים מוספים, למוצרי החמאה והמרגרינה. יתרונה של ה'נטורינה' טמון במרקם החלק, ובטעם הניטרלי, ללא טעם הקוקוס, המעניק תוצאות נהדרות וטעימות למאפים ולתבשילים.

    ב'שמרית' מוסרים כי התרומה למשפחות נזקקות נועדה לאפשר לכל משפחה חרדית ליהנות מיתרונות מוצרי 'שמרית', ולהתענג על אפייה איכותית וקלה. " אנו רואים ערך חשוב בנתינה אמיתית לזולת, המעניקה את החום והביתיות גם כמעטפת רגשית, בנוסף למוצרים החשובים והחיוניים בכל בית בישראל" אומרים בחברה.

    הרב יוסף כהן, יו"ר "חסדי נעמי" הביע תודתו להנהלת חברת שמרית על התרומה הנכבדה "אנו מאמינים ודוגלים בכך, כי גם למשפחות נזקקות מגיעים מוצרי איכות ומוצרים בריאים יותר ואנו מודים לכל מי שמסייע לנו לעמוד במשימה".



    0 תגובות