אפקט האיחוד: עוצמה יהודית, נועם ופייגלין ירוצו לבד

    איתי גדסי No Comments on אפקט האיחוד: עוצמה יהודית, נועם ופייגלין ירוצו לבד

    לאחר שעוצמה יהודית לא צורפה לאיחוד. בעוצמה יהודית כבר מודיעים כי ירוצו יחד עם המפלגה החדשה בנועם. פייגלין גם מיהר להזדרז ולהודיע רצים לבד, כנגד כל הסיכויים

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איבוד הקולות לימין: לאחר סדרת פגישות שנערכו בימים האחרונים, עוצמה יהודית ורשימת נעם הגיעו להבנות על בלוק טכני ולפיו ירוצו ברשימה משותפת בבחירות הקרובות. ההסכם בין הצדדים ייחתם תוך 36 שעות וכרגע מדובר בהבנות ראשוניות.

    ממטה המפלגות נמסר: בעוצמה ונעם הוא החיבור שיביא את הניצחון לימין, ימנע הקמת ממשלת שמאל וייתן בית למאות אלפי אנשים הנאמנים לשלמות התורה, שלמות העם ושלמות הארץ.

    גם ממפלגת זהות של משה פייגלין מודיעים כי נרוץ לבד. פייגלין מסר הודעה לפעילי המפלגה ואמר: "על אף שבאופן אישי הבאתי בבחירות האחרונות הרבה יותר קולות מאילת ומנפתלי (שחלקו ביניהם את הובלת הימין החדש), ועל אף שידנו מושטת לחיבור כבר למעלה מחודש, העדיפה שקד לנהל משא ומתן עם כל המפלגות שמימין לליכוד, מלבד זהות".

    פייגלין הודיע כי ירוץ לבד: "זהות תרוץ בעצמה, במלוא המרץ בכדי להבטיח שלמחנה החירות יהיה ייצוג מכובד מאוד בכנסת הקרובה. בכל הנוגע לטענות על פיצול קולות הימין – נא לפנות לאילת שקד.



    0 תגובות