האיחוד יצא לדרך: שקד: "לאחר שנחתום נעבוד לצרף את שאר המפלגות"

    איתי גדסי 1 Comment on האיחוד יצא לדרך: שקד: "לאחר שנחתום נעבוד לצרף את שאר המפלגות"

    לאחר לחצים רבים ופגישות לתוך הלילה, יצא האיחוד המיוחל בימין. הרב רפי פרץ הודיע כי מתוך אחריות לאומית הוא מפנה את ההובלה, ליו"ר הימין החדש איילת שקד, שתוביל את האיחוד בבחירות הקרובות | כרגע עוצמה יהודית מחוץ לאיחוד | נציגי המפלגות יפגשו הערב

    הרב רפי פרץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחדות בימין: שר החינוך ויו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ הודיע לפני זמן קצר כי הוא מפנה את מקומו לטובת יו"ר הימין החדש שרת המשפטים לשעבר איילת שקד שתוביל את איחוד הימין בבחירות הקרובות. הרב פרץ כתב על המהלך: "שמח לבשר ששוחחתי עם איילת שקד לפני דקות אחדות, הסכמנו כי מתוך אחריות לאומית ודאגה לממשלת הימין והציונות הדתית איילת תעמוד בראש איחוד מפלגות הימין. אחדות היא מטרה משותפת של כולנו, הערב נתכנס לסגור את פרטי הריצה המשותפת ונצא לדרך".

    איילת שקד התייחסה למהלך של הרב פרץ ואמרה: "כפי שראיתם ושמעתם, פנינו לאחדות. אני מאמינה בזה ועובדת על זה כבר הרבה זמן. אני מקווה שנסיים את הלילה ושייצא עשן לבן, כדי שנעבור לשלב השני – לנסות להכניס את כל מפלגות הימין תחת הימין המאוחד".

    הערב (ראשון) צפויים להתכנס נציגי הבית היהודי יחד עם נציגי הימין החדש והאיחוד הלאומי בכדי לגבש הסכמות לגבי הרכב הרשימה. בפעם האחרונה הסכים הרב פרץ לשבץ רק שלושה נציגים של הימין החדש בעשירייה הראשונה.

    טרם נמסר לגבי החיבור עם 'עוצמה יהודית'. ראש הממשלה הראה לנציגי הבית היהודי כי בבחירות האחרונות עולצמה יהודית הביאו כ-2.5 מנדטים לאיחוד.

    בסקרים שנערכו בתקופה האחרונה, נתנו מעל 10 מנדטים לאיחוד מפלגות הימין בהובלת איילת שקד.



    1 תגובות

    מיין תגובות