פולקמן עוזב את כולנו: כחלון: "דמות מרכזית במהפכה החברתית"

    איתי גדסי No Comments on פולקמן עוזב את כולנו: כחלון: "דמות מרכזית במהפכה החברתית"

    לאחר הלחצים מצד קמפיין הליכוד להזיז את ח"כ רועי פולקמן לטובת ראש עיריית ערד לשעבר טלי פלוסקוב שתייצג את הקול הרוסי במפלגה בקרב מול ליברמן. פולקמן הודיע היום על עזיבתו

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הדיווחים על לחץ מצידו של הליכוד על משה כחלון, להזיז את ח"כ המוערך רועי פולקמן אשר הוצב במקום 35 בליכוד מטעם כולנו, לטובת ראש עיריית ערד לשעבר טלי פלסקוב, אשר תשובץ במקומו כנציגת הקול הרוסי במפלגת הליכוד, היום (ראשון) הודיע פולקמן על התפטרותו מהמפלגה לטובת הקמפיין למגזר הרוסי בקרב שמנהל הליכוד מול ליברמן.

    שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון התייחס לעזיבתו של פולקמן ואמר: "ח"כ רועי פולקמן הוא אחת הדמויות המרכזיות בהצלחת המהפכה הכלכלית-חברתית שעברה על מדינת ישראל בשנים האחרונות. הוא מהפרלמנטרים המצטיינים שהכרתי, והייתה לי זכות גדולה לעבוד איתו בצורה הדוקה בארבע וחצי השנים האחרונות".

    עוד הוסיף: "רועי הוא שליח ציבור אמיתי וערכי, שמבין את חשיבות המוסדות הדמוקרטיים והקפיד לשמור עליהם, בן אדם חברתי שרואה תמיד לנגד עיניו אך ורק את טובת האזרח. רועי יחסר לי באופן אישי והוא יחסר לכנסת ישראל. אני מודה לו על עבודתו המסורה ובטוח שימשיך לתרום למדינת ישראל ולחברה הישראלית בהמשך הדרך".



    0 תגובות