בנט: "אני בא לפגישה עם הרב רפי כדי לסגור"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "אני בא לפגישה עם הרב רפי כדי לסגור"

    שעות ספורות לפני הפגישה הגורלית בינו לבין יו"ר "הבית היהודי" הרב רפי פרץ, אומר נפתלי בנט כי מבחינתו הפגישה הזו נועדה כדי לקדם מהלכים לכדי סגירה | וגם, האם ינסה לצרף את 'זהות' לרשימה המאוחדת?

    בנט צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציג "הימין החדש" נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) למאמצים להשגת איחוד טכני עם "הבית היהודי". בדבריו העלה את המשא ומתן הממושך ואת הגוש הטכני הצפוי: "במהלך השבוע האחרון אני במגעים מול סמוטריץ' שאותו אני מעריך וגם עם רפי פרץ, יש עיכובים בצד שלהם שזה קצת נגרר. היום בשבע בערב אני אפגוש את הרב רפי פרץ. אני בא כדי לסגור ואז ננסה להכניס גם את זהות לתוך הקבוצה שתהיה מפלגה אחת גדולה".

    "אני בא הערב כדי לסגור עם הרב רפי. המטרה להכניס את כולם תחת אותה מטריה, כולל את זהות", אמר בנט והדגיש שמדובר בגוש טכני ולא בהקמת מפלגה מאוחדת.

    לדבריו: "במקור התפיסה שלי הייתה הפוכה, מהתחלה אמרתי לאיילת את הבאת יותר מנדטים את בראש, חשבתי שיותר נכון שנרוץ בשתי מפלגות מימין לליכוד. איילת הייתה בעד איחוד טכני אחד גדול. והיא צדקה".

    בנט הוסיף ואמר: "למרות שהסקרים שלנו נותנים לנו 7 ולהם 4, הצענו לרב רפי ולסמוטריץ' 60% מהרשימה כי אנחנו לא עברנו את אחוז החסימה, אחרי שנסגור הערב איחוד טכני איתם ננסה לסגור גם עם 'זהות'".



    0 תגובות