התשובה של הנופשים החרדים בטבריה: "רק עסקים שומרי שבת"

    ישראל בן צבי No Comments on התשובה של הנופשים החרדים בטבריה: "רק עסקים שומרי שבת"

    תומכי שבת: לקראת עונת הנופש הגדולה בעיר טבריה, בה יפקדו את העיר עשרות אלפיי נופשים חרדים, קוראים רבני העיר לבוא ולחזק את העסקים שומרי השבת, שלא נכנעו לתעמולה של ראש העיר שנלחם בקדושת השבת. במרכזי העיר יעמדו דיילים לרשות הציבור, שיכוונו את המטיילים והנופשים לעסקים שומרי שבת

    כנרת • אילוסטרציה צילום: איזק הררי, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבני העיר טבריה יוצאים למלחמה בחילולי השבת בעיר לקראת ימי בין הזמנים. כזכור בחודשים האחרונים פעל ראש העיר רון קובי לפתיחת עסקים בשבת ואכן בעידודו ובהשתדלותו עסקים רבים בתחום הבילוי והמזון פתחו את העסק בשבת רח"ל.

    כעת לקראת ימי בין הזמנים רבני העיר קוראים לציבור הדתי והחרדי המתעד להגיע ולנפוש בעיר ובכינרת להימנע מלהיכנס לחנויות שאינן שומרות על קדושת השבת.

    בעיר פוזרו מנשרים המסבירים את גודל המעלה בשמירה על קדושת השבת ובהם מתבקשים התיירים החרדים והדתיים לרכוש מוצרים ולבלות אך ורק במקומות המקפידים על קדושתה של השבת.

    עסקים שומרי השבת בעיר קבלו מרבני העיר תעודה המוכיחה כי הם מקפידים על קדושתה של השבת, במסגרת הפעילות יוצבו באתרים המרכזיים בעיר דוגמת הטיילת אתרי הקניות ומרכז העיר מסבירנים שיכווינו את הציבור הדתי והחרדי לעסקים שומרי השבת.

    בין הרבנים שחתמו על הקריאה לרכוש מוצרים מעסקים שומרי שבת חתם גם רבה של ירושלים הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר.

    רבני העיר סבורים כי הרווח מהמחאה יהיה כפול, שכן בעונה זו של השנה העיר טבריה זוכה לעשרות אלפי תיירים חרדים והעסקים יראו בבירור כי שמירת השבת תביא להם גם ריווח כלכלי.



    0 תגובות