בן גביר: "נתניהו הראה לבית היהודי 5 סקרים שהבאנו 2.5 מנדטים לאיחוד"

    אסתי פלד 1 Comment on בן גביר: "נתניהו הראה לבית היהודי 5 סקרים שהבאנו 2.5 מנדטים לאיחוד"

    עו"ד איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס למו"מ מול הבית היהודי וגילה כי: "סמוטריץ' ניסה לעשות תרגיל על חשבונינו מול איילת שקד ולכן ביטלתי אתו את הפגישה". בן גביר הזהיר: "השמאל יודע להתאחד, אבל אצלנו יש אנשים שרק הכיסא מעניין אותם. זה יביא לממשלת שמאל"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית' התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למו"מ המתמשך מול הבית היהודי. בן גביר חשף כי סמוטריץ' ניסה לעשות תרגיל על גבו ולכן ביטל מולם את הפגישה, "ניסו להשתמש בי כקלף מיקוח במשא ומתן מול איילת שקד. הם רצו להראות כאילו הם סגורים איתי ואז ששקד תרוץ במהירות אליהם".

    בן גביר מציג את הדרישות מול איוד הימין: "הם טוענים שהם מוותרים הכל דיבורים וסמוטריץ' ובנט יודעים לדבר יפה מאוד אבל זה לא האמת. אני במקומם מוכן לדבר על מספרים, לא אכפת לי שבחיבור יהיה דתי לאומי חרדל"י  וליברלי. אני דורש את  מקומות 3.6.9 זה הכל. אני לא ביקשתי תפקיד של שר אני ביקשתי את מה שמגיע לנו על הבאת מעל 70 אלף מצביעים לקלפי".

    בן גביר מפתיע עם מידע שלטענתו הגיע מראש הממשלה: "ראש הממשלה דיבר עם הבית היהודי והראה להם 5 סקרים שטוענים שאנחנו הבאנו 2.5 מנדטים לאיחוד הימין, אז למה לא מגיע לנו?".

    לסיום אומר בן גביר, "ברוך מרזל כבר עומד במשא ומתן עם עם כוחות פוליטיים בניסיון להביא לחבירות חדשות בלי הבית היהודי והימין החדש. מה שיביא לכך שהבית היהודי לא יעבור את אחוז החסימה ויביא להקמת ממשלת שמאל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      2.5 מנדטים ,פח פח!לא הייתי קונה אותך ב׳2.5 שקלים הזוי משיחיסט.