סיפור מרתק: כך גייסה ילדה בת שנתיים 2.2 מליון דולר • האזינו

    דוד קליגר No Comments on סיפור מרתק: כך גייסה ילדה בת שנתיים 2.2 מליון דולר • האזינו

    המחלה הנדירה, הגיל הגבולי, הזריקה המצילה, המחיר המטורף, התשובה שהדהימה את הרופאים והגיוס הפלאי של שניים וחצי מליון דולרים • סיפור מרתק אותו הביא הרב שלמה לוינשטיין בתוכניתו השבועית 'שיחת היום' • אל תפספסו

    צילום: Uriel Sinai/Getty Images – POOL
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום חמישי בשעה 18:00 משדר את התוכנית 'שיחת היום' מגיד המישרים הרב שלמה לוינשטיין שליט"א.

    הרב לוינשטיין חזר הבוקר מארה"ב ובפיו סיפור מרתק על ילדה בת שנתיים שחלתה במחלה גנטית נדירה מאוד בה חולים אולי כ-130 תינוקות בכל העולם, שנובעת מתוצאה של חוסר בכרומוזום מסויים בגוף.

    במשך שנים לא היה כל פתרון למחלה זו ובסייעתא דשמיא מופלאה בתקופה האחרונה אישר ה-FDA תרופה שתביא מזור לחולים, ובזריקה חד פעמית ניתן להתגבר עליה.

    הרופאים סיפרו לאב על הבשורה, אך מאידך הודיעו לו על שתי בעיות, האחת שהזריקה הזו ניתן לתת אותה עד גיל שנתיים והילדה עוד שבוע ימלאו לה שנתיים, והבעיה השניה היא שהעלות שלה זה 2.2 מליון דולר (!!!).

    האברך לא איבד את העשתונות וענה לרופאים: 'יש לי אבא עשיר זו לא בעיה כלל', הרופאים שהשתוממו לדעת מיהו המליונר שאיתו יש להם שיג ושיח הופתעו לראות כשהאב מצביע כלפי שמיא ומסביר שיש אלוקים בשמים שבוודאי ידאג.

    מפה לשם – מספר הרב לונשטיין ברגש רב – נפתחה מגבית בהולה עבור המשפחה ותוך ארבעה ימים גוייס הסכום הנדרש והזריקה הוזרקה בזמן, מי כעמך ישראל.

    בסיומו של הסיפור מבקש הרב לוינשטיין להתפלל לרפואתה – חנה בת שני בתוך שאר כל חולי עמך ישראל, אמן!

    האזינו:



    0 תגובות