דרעי נפגש עם שגריר אוקראינה: "נסיר את המכשולים"

    איתי גדסי No Comments on דרעי נפגש עם שגריר אוקראינה: "נסיר את המכשולים"

    שר הפנים, אריה דרעי, נפגש עם שגריר אוקראינה בישראל, גאנדי נדולנקו: "יזמתי את הפגישה, כדי להסיר את כל המכשולים ולמנוע איסורי כניסה לשתי המדינות"

    דרעי צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, קיים היום (רביעי) פגישה עם שגריר אוקראינה בישראל, גאנדי נדולנקו, כהמשך לפגישות שקיים השר דרעי באוקראינה עם נשיא אוקראינה ושר הפנים של אוקראינה בעניין הכניסות לשתי המדינות. בפגישה השתתפו גם מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, פרופ' שלמה מור יוסף ומנהל נתב"ג, אמנון שמואלי.

    במהלך הפגישה נדונו הסדרי הכניסה בין שתי המדינות וסוכם כי יקודמו וישופרו מנגנונים שונים כדי למנוע סירובי כניסה לישראל ואוקראינה. עוד סוכם כי צוותים מקצועיים של שתי המדינות יפעלו יחד כדי לצמצם למינימום את חסימות הכניסה לשתי המדינות.

    השר דרעי פירט בפני השגריר את כל מה שנעשה על ידי רשות ההגירה כדי להקל על כניסה של אזרחים אוקראינים וכדי להפחית ככל הניתן את המתח בין המדינות. השר דרעי הזמין בסיום הפגישה את שר הפנים האוקראיני לביקור בישראל ביחד עם הצוות המקצועי במשרדו, וזאת כדי לראות מקרוב מה עושה ישראל כדי להקל על כניסת אזרחים אוקראינים לישראל.

    "יזמתי את הפגישה, כדי להסיר את כל המכשולים ולמנוע איסורי כניסה לשתי המדינות. היחסים בין שתי המדינות טובים מאד ונעשה הכל כדי לשפרם", אמר דרעי.

    שגריר אוקראינה נדולנקו, הודה לשר דרעי על ההזמנה ועל פעולותיו לאפשר כניסה חלקה לשתי המדינות והוסיף כי יפעל כדי להמשיך לשפר את הכניסה לשתי המדינות.



    0 תגובות