מינה או לא? לפיד שיקר במצח נחושה ונאלץ לתקן

    איתי גדסי No Comments on מינה או לא? לפיד שיקר במצח נחושה ונאלץ לתקן

    לפיד כתב משפטים מלאי פאתוס על מינוי של אביו במשרד המשפטים אך נתקל במשהו פעוט.. עובדה מציאותית | השקר הלבן

    לפיד צילום: גיל יערי, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול (שלישי) הודיע שר המשפטים אמיר אוחנה על פיטוריה של מנכלי"ת משרד המשפטים אמי פלמור. יו"ר "יש עתיד" וחבר הנהגת "כחול לבן" יאיר לפיד כתב על כך: "כמה חודשים אחרי שמונה לשר המשפטים אבא שלי סיפר לי שהוא החליט למנות את איימי פלמור לראש מחלקת החנינות. "לא הכרתי אותה קודם", אמר, "אני לא יודע למי היא מצביעה, אבל היא חכמה, מוכשרת, מקצוענית, הגונה ולא-פוליטית". מאז אני עוקב אחריה. מעטים עובדי המדינה שמרשימים כמוה", כתב לפיד מלא בפאתוס.

    את דבריו המשיך: "היא התקדמה והפכה למנכ"לית המשרד. קודם תחת ציפי לבני, אחר כך איילת שקד. היא כנראה הדבר היחיד ששתי הנשים האלה הסכימו עליו אי פעם. עכשיו אמיר אוחנה החליט לפטר אותה, פיטורים לא חוקיים, באמצע ממשלת מעבר. למה? כדי לשים שם מישהו שימנה לביבי פרקליט מדינה חדש שיסגור לו את התיקים. חרפה", סיים לפיד את דבריו.

    אלא שלפיד, שידוע באמינות הנמוכה של דבריו, נתקל בעובדה מציאותית שהועלתה על ידי נחמיה גרשוני. "הכל טוב ויפה", כתב גרשוני, "אבל אמי פלמור מונתה לעמוד בראש מחלקת החנינות בשנת 2000. בערך שלוש שנים לפני שטומי לפיד ז"ל מונה לתפקיד שר המשפטים".

    לפיד, "תיקן" את דבריו בלי למחוק את הפוסטים הקודמים וכתב: "מתקן טעות, אבא שלי לא מינה את אמי פלמור לראש מחלקת חנינות, אלא עבד מולה והעריך אותה מאוד. אוחנה לעומת זאת פיטר אותה כדי למנות לביבי פרקליט מדינה שיוציא אותו מהכלא".



    0 תגובות