חיים ולדר בסיפור מהחיים • אימה יתירה

    דוד קליגר 6 Comment on חיים ולדר בסיפור מהחיים • אימה יתירה

    האב המכה, הקרירות בבית, ההתעללות בבית הכנסת, ההשפלות, התסכול, חוסר הרחמים, המידות הגדולות של הנעליים והבגדים, האם שעודדה את ילדי הבית המרוסקים, ההתבגרות, ההכחשה, הדילמות, הפגישה המכרעת, סיום הקשר עם האב והדאגה לילדים הקטנים • סיפור עצוב של 2019

    צילום: דוד קליגר
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיים ולדר, בסיפור עצוב שקורה ממש כיום, על אב שהיכה את ילדיו ללא רחם ועל החינוך הסטאליני אותו הנהיג בבית במשך שנים ארוכות ועד לרגע זה.

    חלק מהילדים שנישאו ובגרו והאב שגם ניסה לחנך את ילדיהם בשיטת חינוכו הקלוקלת, באו איתו בדברים אך האב הכחיש והאשים אותם במעשים.

    במכתב העצוב ששלחה המשפחה לולדר מתארים בני המשפחה את הדילמות הכואבות על ניתוק הקשר עם האב ועל הדאגה לילדים הקטנים שעדיין נשארו בבית וסובלים תחת משטרו האיום של האב.

    האזינו:



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אני לא מבינההה מישהו שם לא יכל להיכנס בו??? להזמין משטרה?? משהווו… זה פשוט הזוי ומטורףף שאנשים חיים בצורה כזו!!! המורים לא ראו??
      ועוד מסכנים מתנצלים על כך שכתבו את זה..

    2. 4

      מזעזע וזה לא הסיפור היחיד יש רבה משפחות כאלה לצערינו ז מחלת נפש עצומה ודוקא משפחות טובות זה חבל ועצובבבבבבבבבבב וחייב טיפול שהילדים האלה יפתחוו את הפה

    3. 3

      עצובבבב
      אסור שכזה דבר יקרה צריך לדבר עם ילדים במוסדות לימוד …במשפחה המורחבת….
      ממש נהיה לי רעעע

    4. 2

      כל הסיפור פשוט בכיתי. לצערי הרב אנחנו חווים במשפחה משהו דומה, אמנם לא ברמה הזו אבל הרבה דברים בסיפור גרמו לי להרגיש תחושות הזדהות.. במקרים כאלו מוטב שלא יהיה אבא מאשר אבא הנוהג בצורה כזו.
      אנשים כאלו גם לא פונים לייעוץ וטיפול דחוף, מכיוון שהם כלל לא מודעים לעצמם ולא משנה כמה ידברו איתם. מזדהה איתם והלוואי ויכולתי לסייע לעצמנו ולהם ולכל משפחה שחווה דבר נורא ואיום שכזה. אמן.

    5. 1

      כואב מאווד לשמוע ילדות קשה מאוד
      אבל הפריע לי נורא הרי משה אמת ותורתו אמת למה זה פוגע ביראת שמים וקדושה