בוגרות מסלולי לימודי ההייטק של סמינר 'תמורה' מבית מכללת 'עזריאלי' המכללה האקדמית להנדסה – ירושלים, השתלבו בחברות המובילות במשק הישראלי

    עפר גדנקן No Comments on בוגרות מסלולי לימודי ההייטק של סמינר 'תמורה' מבית מכללת 'עזריאלי' המכללה האקדמית להנדסה – ירושלים, השתלבו בחברות המובילות במשק הישראלי

    בין החברות המעסיקות את בוגרות סמינר 'תמורה': אינטל, אל על, מובילאיי, סיסקו, התעשיה האוירית ועוד * סמינר 'תמורה' בירושלים מאפשר לימודי תואר ראשון בהנדסה, בתחומים המובילים בהייטק מבלי להתפשר על הרמה הרוחנית של בוגרות בית יעקב

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחזה לא נדיר לראות נשים חרדיות אשר מועסקות במשרדים שונים, בהתאמה לצורכיהן. לשמחתנו, בוגרות תמורה פרצו את הדרך להעסקת נשים חרדיות בחברות בעלות שם עולמי שעד היום לא הכירו את הפוטנציאל הגלום בציבור החרדי. הבוגרות משתלבות בחברות הגדולות במשק ומשתכרות שכר כמקובל בעולם הייטק בשילוב עם סביבת עבודה המתאימה לאישה החרדית.

    כמהנדסות, הבנות מתמחות בפיזיקה ונדרשות להוכיח יכולות מתמטיות לוגיות, עיבוד תמונה, ותכנות מדעי. מה שמאפשר להן להיכנס לתפקידי מפתח של תכנון המוצר וכתיבת אלגוריתם בשלביו הראשונים של הפיתוח. פרויקט הגמר המלווה בהכוונה של מומחים בעולם ההייטק הינו פיתוח ממשי בעולם התעשייה אשר מכניס אותן לעולם הפיתוח באופן מיידי.

    בין הבוגרות יש המועסקות במחלקת מערכות בקרה של מטוסים בחברת התעופה 'אל על', במחלקות פיתוח ב'אינטל' כגון במחלקה ליצירת מכשירים עם יכולת ראיה ב'אינטל'. בחברת 'מובילאיי' – בפיתוח טכנולוגיה לרכב אוטונומי. כך גם ב'אורקם, 'סיסקו' וחברות ענק נוספות.

    סמינר 'תמורה' בהנהלת גב' ד. וייס בעלת ניסיון של למעלה מ20  שנה בשילוב בנות חרדיות בתעשיית ההייטק. הינו בנשיאותו של  הגר"מ אוירבאך הסמינר מאפשר לבוגרות תיכוני בית יעקב להשתלב בלימודי תואר ראשון בהנדסה, מבלי להתפשר כלל על רמתן הרוחנית ואורח חייהן.

    מערכת הלימודים מותאמת באופן מוחלט לערכי הסמינר וכוללת ליווי של מחנכת, לימודי קודש, שיעורי הלכה, אמונה והשקפה כבסיס איתן ומוביל להקמת בית של תורה – לצד לימודי תואר ראשון .B.Sc בהנדסה.

    איכות המסגרת באה לידי ביטוי גם בפעילויות החברתיות, בימי העיון, בטיולים ובמחנות המושקעים. תחומי הלימוד בסמינר 'תמורה': 1. הנדסת תוכנה 2. הנדסת תעשיה עם התמחות במערכות מידע דבר המכשיר אותן להתפרנס בתחומי עולם ההייטק בתפקידי פיתוח, וניתוח מערכות מורכבות בענפים מגוונים.

    משך הלימודים: תוכנה 3 שנים בוקר (כולל מכינה) ושנה לימודי ערב.

    תעשיה וניהול – 2 שנים בוקר  (כולל מכינה) ו2 שנים ערב

    הבנות יכולות להשתלב בעבודה החל מהשנה השניה ללימודיהן!.

    התואר ניתן ע"י 'עזריאלי מכללה להנדסה, ירושלים', מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה. תוכנית הלימוד מכוונת להשתלבות בתעשייה. המכללה הכשירה אלפי בוגרים מהנדסים המשולבים בתעשיית ההיי טק בארץ ובעולם, נותנת מענה לביקושים בשוק העבודה ומקיימת שת"פ דינאמי עם תעשיית ההייטק בעיר.

    סמינר תמורה ומכללת עזריאלי פועלים יחדיו על מנת לשלב את הבנות בתעשיות ההייטק היוקרתיות, שיתופי פעולה וקשרים נוצרו גם ע"י הבוגרות ושמן הטוב ההולך לפניהן.

    כחלק מההשתלבות בעבודה התלמידות מקבלות סדנאות מקצועיות, פרקטיקה מעשית וייעוץ אישי בהכנה לעולם התעסוקה וההתמודדות מול ההיצע הרב של המשרות. יחד עם הכוונה רוחנית לכל אורך הדרך וסיוע בהתמודדות מול האתגרים הרוחניים של האישה החרדית בעולם ההייטק. כח "הביחד" המלווה את הבנות בזמן הלימודים הקשים ממשיך ללוותן גם בהמשך דרכן בעולם התעשייה בשילוב הכוונה ועידוד שהסמינר נותן גם הרבה לאחר שהבוגרת סיימה את לימודיה.

     

    לפרטים ולהרשמה – https://join.jce.ac.il/lp-tmura-7-new/



    0 תגובות