השר כץ מברך על הכרזת ארגנטינה: "העולם חייב להתאחד נגד איראן"

    איתי גדסי No Comments on השר כץ מברך על הכרזת ארגנטינה: "העולם חייב להתאחד נגד איראן"

    שר החוץ ישראל כץ מברך על החלטת ארגנטינה, להכריז על חיזבאללה כארגון טרור ואומר: "לפרסום ההחלטה ביום בו מציינים 25 שנה לפיגוע בבנין הקהילה משמעות וחשיבות מיוחדת במאבק המתמשך בטרור"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעת ממשלת ארגנטינה כי תכריז על 'חיזבאללה' כארגון טרור, שר החוץ ישראל כץ מברך על המהלך ואומר: "נמשיך לפעול בכל מקום כדי לכלול את חיזבאללה ברשימת ארגוני הטרור". להכרזה חשיבות יוצאת דופן לאור הפעילות הנרחבת של חיזבאללה בדרום אמריקה. רק לפפני מספר חודשים נתפסו סוכנים של חיזבאללה עם נשק שבכוונתם לבצע פיגוע כנגד הקהילה היהודית במדינה.

    הודעת שר החוץ: "ישראל מברכת על ההחלטה החשובה של נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי להכיר בחיזבאללה כארגון טרור. הכרה זו במסגרת המאבק הבינ"ל המשותף בטרור ובמיוחד כנגד ארגון החיזבאללה ופטרונו איראן, הנושאים באחריות על פיגועי הטרור הקשים בבניין הקהילה היהודית ובשגרירות ישראל בבואנס איירס".

    שר החוץ הוסיף, כי "לפרסום ההחלטה ביום בו מציינים 25 שנה לפיגוע בבנין הקהילה משמעות וחשיבות מיוחדת במאבק המתמשך בטרור ובמאמצים למיצוי הדין עם האחראים".

    שר החוץ קרא לשאר המדינות להכריז על חיזבאללה כארגון טרור: "נמשיך לפעול בכל מקום כדי לכלול את חיזבאללה ברשימת ארגוני הטרור. העולם כולו חייב להתאחד למאבק כנגד הטרור שמפיצה איראן ושלוחיה".



    0 תגובות