הרב טאו למפלגת נעם "חזקו ואמצו"

    איתי גדסי No Comments on הרב טאו למפלגת נעם "חזקו ואמצו"

    ראש ישיבת הר המור הרב צבי טאו יוצא במכתב חיזוק למפלגת 'נעם'

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכתב תמיכה שיצא היום על ידי הרב טאו מביע את תמיכתו במפלגת נעם ואת דעתו כי יש חשיבות רבה לנושאים בהם עוסקת המפלגה "יותר ויותר יתברר לעם ישראל שאם תורה אין לו, אז גם דרך ארץ אין לו, גם מושגים הכי מינימליים והכי אנושיים של הקיום האנושי".

    "הנני לברך את כל העוסקים, בצרכי ציבור באמונה ובכוונות טהורות ואמיתיות, הנלחמים על חרות עמנו בהקמת רשימת נעם, שתחול ברכת ה' וסייעתא דשמיא על ההשתדלות הזאת ועל המאמץ הזה ובע"ה נכוון באתה חונן לאדם דעת לדעת שיש צמיחת ישועה. שלש פעמים בתפילת שמונה עשרה מוזכרת הגאולה בתור צמיחת ישועה, צמיחה שהיא הולכת ומוסיפה", נכתב במכתב.

    עוד הוסיף הרב טאו וכתב על חשיבות הנושאים בהם עוסקת המפלגה ועל העניין הרב שבהם "יותר ויותר יתברר לעם ישראל שאם תורה אין לו, אז גם דרך ארץ אין לו, גם מושגים הכי מינימליים והכי אנושיים של הקיום האנושי".

    6eea1d3b-535c-46e1-abfa-a39595bad0a6

    לסיום ברך הרב טאו את העוסקים "אנא ה' הושיעה נא אנא ה' הצליחה נא, מכוח כל לומדי התורה, שהיא מקור הגבורה ומסירות הנפש, יתמלאו רוח וכח ומסירות נפש כל העוסקים בפעילות ושתהיה בע"ה היענות ותחול ברכה על כל המועצות ועל כל הצעדים ועל כל המפעלים, חזקו ואמצו, צבי ישראל טאו".

    נזכיר כי בימים האחרונים יצאו פעילים של מפלגת נעם לקמפיין שטח ראשון. במסגרת הקמפיין נתלו מודעות של התנועה במקומות שונים בארץ. בתחילת השבוע קיימה המפלגה כינוס פעילים ראשון והחלה בגיוס מתנדבים למטה השטח אשר החל לפעול. במפלגה מדגישים שהקמפיין צפוי להתרחב בימים הקרובים.



    0 תגובות