- רדיו קול חי - -

כחול לבן בקמפיין הסתה כנגד הדתיים והחרדים; דרעי: "עזרנו לכולם"

במפלגת 'כחול לבן' יצאו בקמפיין מכוער כנגד הציבור הדתי והחרדי, בסרטון אותו הוציאה המפלגה, ניסו לצייר את ראשי המפלגות הדתיות והחרדיות ככאלה הסוחטות את תקציב המדינה בצורה מכוערת וברברית.

בניגוד להבטחות מבית 'כחול לבן' כי יחסיה עם הציבור החרדי ישתנו, נראה כי לפיד שולט ביד רמה במפלגה ומכתיב את יחסיה מול הציבור החרדי, תוך הסתה חמורה ומכוערת המזכירה ימים חשוכים.

יו״ר ש"ס השר דרעי תקף את לפיד וכתב: "יאיר לפיד, ניכר שאת השנים האחרונות העברת בעיקר בקבוצות ווצאפ ברמה נמוכה, בזמן שאנחנו הורדנו את מחירי התחבורה הציבורית והמים לשכבות החלשות, סבסדנו קייטנות לתושבי הפריפריה וביצענו צדק חלוקתי לרשויות מוחלשות. אני מבין ששום דבר מזה לא אומר לך הרבה, נו, לפחות באתגר הבקבוק היית מוצלח".

בקמפיין הוצגו ליצמן ודרעי כסחטנים העומדים מול נתניהו ודורשים כסף כאילו היה מדובר בכסף לכיסם. בכחול לבן התעלמו משכר השופטים שקפץ דרמטית. שכר המגזר הציבורי שעלה דרמטית במיליארדי שקלים בשנה, הודות להסתדרות של ניסנקורן ושאר המיליארדים הרבים שעלו לקופת המדינה, בהם לא היה שותף כלל הציבור החרדי, כדוגמת 'מחיר למשתכן' שרובו ככולו הלך לציבור הכללי ועלה למדינה הון רב.