כחול לבן בקמפיין הסתה כנגד הדתיים והחרדים; דרעי: "עזרנו לכולם"

    איתי גדסי 3 Comment on כחול לבן בקמפיין הסתה כנגד הדתיים והחרדים; דרעי: "עזרנו לכולם"

    בניגוד להבטחות של בכירי כחול לבן כי יחסיה עם הציבור החרדי ישתנו לטובה, לפיד עדיין שולט במפלגה ביד רמה. בסרטון שהוציאה כחול לבן מוצגים ראשי המפלגות הדתיות והחרדיות כסחטנים ברברים. יו"ר ש"ס תקף את לפיד: "בזמן שהעברת את זמנך בוואצפ, עזרנו לכלל הציבורים"

    אריה דרעי צילום: יונתן זינדל / פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת 'כחול לבן' יצאו בקמפיין מכוער כנגד הציבור הדתי והחרדי, בסרטון אותו הוציאה המפלגה, ניסו לצייר את ראשי המפלגות הדתיות והחרדיות ככאלה הסוחטות את תקציב המדינה בצורה מכוערת וברברית.

    בניגוד להבטחות מבית 'כחול לבן' כי יחסיה עם הציבור החרדי ישתנו, נראה כי לפיד שולט ביד רמה במפלגה ומכתיב את יחסיה מול הציבור החרדי, תוך הסתה חמורה ומכוערת המזכירה ימים חשוכים.

    יו״ר ש"ס השר דרעי תקף את לפיד וכתב: "יאיר לפיד, ניכר שאת השנים האחרונות העברת בעיקר בקבוצות ווצאפ ברמה נמוכה, בזמן שאנחנו הורדנו את מחירי התחבורה הציבורית והמים לשכבות החלשות, סבסדנו קייטנות לתושבי הפריפריה וביצענו צדק חלוקתי לרשויות מוחלשות. אני מבין ששום דבר מזה לא אומר לך הרבה, נו, לפחות באתגר הבקבוק היית מוצלח".

    בקמפיין הוצגו ליצמן ודרעי כסחטנים העומדים מול נתניהו ודורשים כסף כאילו היה מדובר בכסף לכיסם. בכחול לבן התעלמו משכר השופטים שקפץ דרמטית. שכר המגזר הציבורי שעלה דרמטית במיליארדי שקלים בשנה, הודות להסתדרות של ניסנקורן ושאר המיליארדים הרבים שעלו לקופת המדינה, בהם לא היה שותף כלל הציבור החרדי, כדוגמת 'מחיר למשתכן' שרובו ככולו הלך לציבור הכללי ועלה למדינה הון רב.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מכתוב היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו ? אנשי מפחדת הפלצנים של כחול לבן אינם לבנים כלל , הצבועים והשקרנים האלה שהדו פרצופיות שלהם ניראת לעיני כל, מה רוצים אלה , לדרדר את מדינת היבודית היחידה שבעולם לרמת המדינות של הגויים. החילוני משרת בצה"ל, החרדי משרת את מלך מלכי המלכים ויחד הכל מסתדר מצויין, בלי תורה אין צבא וגם לא תישאר מדינה, לידיעת אנשי המפלגה ההזויה הזו, כאשר אתם מסיימים את שירותכם אתם מסתובבים בעולם לומדים לימודי ליבה, הדתיים והחרדים מץנדבים בכל רמ"ח עבריהם ושס"ה גידיהם למצוות ומעשי חסד. החל מהכנת וחלוקת סלי מזון לנזקקים ומתנדבים בארגוני זק"א והצלה. הם מסיעים חולים לקבלת טיפולים בבתי חולים, מסייעים לכל נזקק וניצרך, ומה החילוניים של לפיד וגנץ עושים ? מכריזים את שינאתם כלפי הציבור החרדי והדתי, גם החרדים וגם הדתיים כולם משלמים מיסים כמו כולם, השינאה לדת לתומכיה
      ומחזיקיה מעבירים אתכם מדעתכם. זוהי שינאת החינם , אותה שינאה הרסה את בית המקדש השני.

    2. 2

      לא הבנתי.
      איך ההתנהגות המגעילה של האחרים (הסתדרות) מצדיקה התנהגותם המגעילה של החרדים? האם החרדים שואפים להידמות להסתדרות?

    3. 1

      איפה מחלקת החקירות שבמשטרה שחוקרת את ראש הממשלה ? שקיבל סיגרים או פרשה הבקבוקים !
      מדוע לא חוקרים את חשדות המיליונים שקיבל ברק והעלים מס של מיליונים או שקיבל שוחד במזומן ?