חמאס מתנערת מהבכיר שקרא לרצח יהודים: "איננו נאבקים ביהדות"

    שלמה ריזל No Comments on חמאס מתנערת מהבכיר שקרא לרצח יהודים: "איננו נאבקים ביהדות"

    לאחר שבכיר הארגון החבר בלשכה המדינית פתחי חאמד קרא לרצח יהודים בכל מקום באמצעות שכין שווה חמישה שקלים, וחשף את פרצופו האנטישמי והרצחני של הארגון. בחמאס מתנערים מהאמירות של הבכיר ואומרים: "דבריו אינם מייצגים את העמדה הרשמית של הארגון ומדיניותו"

    חבר הלשכה המדינית של חמאס פתחי חמאד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיווח ערבי: משלחת חמאס בראשות מוסא אבו מרזוק הגיעה למוסקבה. לא נמסר מה מטרת בואה אך ככל הנראה הדבר נעשה על רקע שיחות ההסדרה עם ישראל. בדיווח ערבי נוסף נאמר כי מצרים מנעה ממנהיג חמאס, הנייה להצטרף למשלחת.

    בתוך כך תנועת חמאס מתנערת מהאמירות הקשות אפי' לארגון הטרור חמאס, של בכיר הארגון פתחי חמאד החבר בלשכה המדינית של חמאס, שקרא בשישי האחרון לרצח יהודים באמצעות קניית סכין "בחמשה שקלים בלבד". חמאד אמר גם כי חמאס שוקד כל העת על בניית חגורות נפץ שאיתם יחדרו דרך החורים בגדר ויתפוצצו בתוך ישראל. דבריו עוררו הדים רבים בישראן ובעולם, לראשונה בכיר בזרוע המדינית של חמאס חושף את פרצופו הרצחני של הארגון בגלוי.

    בהודעה רשמית של חמאס שצוטטה בכלי תקשורת פלסטיניים נכתב כי "דבריו אינם מייצגים את העמדה הרשמית של הארגון ומדיניותו, שמבוססת על מאבק מול הכיבוש ולא עם היהודים בעולם או היהדות כדת".

    ההודעה של חמאס מגיעה על רקע המבוכה והנזק שגרמו דבריו של הבכיר לארגון הטרור בו הוא חבר, אשר חשפו את פניו האמיתיות. חמאס מנסה לקבל לגיטמיות בינלאומית לצורך העברת כספים לארגון הטרור ולכן הוא נלחם בדימוי של ארגון חופש ולא ארגון טרור ללא הצלחה.



    0 תגובות