יעלון: "הסכם הרוטציה בין גנץ ללפיד זה בכייה לדורות"

    איתי גדסי 4 Comment on יעלון: "הסכם הרוטציה בין גנץ ללפיד זה בכייה לדורות"

    שר הביטחון לשעבר ומראשי כחול לבן בוגי יעלון, הוקלט בשיחה עם מטה כחול לבן מבכה את ההסכם הרוטציה בין לפיד לגנץ, "בכייה לדורות אבל לא מצדיק פירוק השותפות" | הפרשן עמית סגל כתב על ההדלפה: "מעניין שכל רשת הריגול הזאת מקליטה רק את יעלון וגנץ בעוד שאת לפיד היא מעולם לא הצליחה להקליט"

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההדלפות ממטה כחול לבן ממשיכות: "מה שקרה בין יש עתיד לחוסן באותו אירוע בסביון זה בכייה לפחות במצב הנוכחי, אבל זה לא סיבה לפירוק" – כך אמר שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון, מראשי כחול לבן, בהקלטה שפורסמה אמש בחדשות 12.

    יעלון שהצטרף לכחול לבן ראשון לאחר הקמת מפלגת תל"ם, הביע ביקורת ולא בפעם הראשונה כנגד ההסכם שכפה יאיר לפיד על בני גנץ לוותר על חצי קדנציה כראש ממשלה לטובת יאיר לפיד.

    הלילה הדרמטי ערב סגירת הרשימות, בו התאספו קודקודי חוסן לישראל עם יש עתיד, בדבר היחיד שמנע את סגירת ההסכם, זהו תנאי הרוטציה שגנץ בהתחלה לא הסכים, אך לבסוף נכנע לדרישת לפיד. באותו לילה חתם גנץ על ההסכם.

    מוקדם יותר החודש, פורסמה הקלטה אחרת שבה נשמע יעלון אומר: "ברביעייה לפני כמה שבועות.. אז עמדתי נאמרה. אני יכול להגיד ש.. חוץ מיאיר לפיד שבעד הרוטציה, אף אחד לא בעדה".

    הפרשן הפוליטי עמית סגל כתב בקשר להדלפות, ‏מעניין שכל רשת הריגול הזאת מקליטה רק את יעלון וגנץ בעוד שאת לפיד היא מעולם לא הצליחה להקליט. ריגול סובייקטיבי? או פשוט שיש פוליטיקאים שהצליחו לשמור על יחסי אמון דיסקרטיים בסביבתם הקרובה?.

     

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      נוצר מצב הזוי הפוליטיקה הישראלית חייבים לשנות שיטת הבחירות לגוש גדול נוסח 2 עד 3 מפלגות בעיקר למשילות ראש ממשלה ונגד הסחטנות הפוליטית של מפלגות נישה קטנות שסוחטות את ראש הממשלה גם במיסים כבדים כבומרנג לעם , וראש ממשלה עסוק בעיקר בהשרדות פוליטית וטובת הכיסאות מעל טובת העם !

      1. יאיר הוא בדיחה גדולה

    2. 3

      אמר כי רוצה לחבור למפלגות הדתיות והחרדיות. וחושב שירתעו מלפיד.
      ללפיד אין בעיה עם דתיים. יש לו בעיה עם חרדים בנושא הגיוס ותקצוב. אבל כבר הגיעו להסכמות בנושא והכל בניהם על מי מנוחות. לפיד איש מוכשר וראוי חבל שמציגים אותו רק בעניין הזה. הוא פטריוט אמיתי ופועל לקידום הרבה חוקים חיוביים.

    3. 2

      לפחות תחכו עד שתצליחו בבחירות ולאחר מכן לריב על החליפות