יש ׳מצֶב׳ להתעורר!

    עפר גדנקן No Comments on יש ׳מצֶב׳ להתעורר!

    לקראת "בין הזמנים", קפה טורקי של עלית יוצא במבצע במיוחד בשבילכם, אוהבי הקפה: קנו 2 אריזות של קפה טורקי ותוכלו לזכות בערכה לטיולים במתנה! זוכה בכל שעה!

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין כמו הפסקת קפה טורקי עלית בשטח. "בין הזמנים" בפתח ואיתו הטיולים עם החבר'ה מהישיבה, הזיצים והקעמפים השנתיים – דבר אחד בטוח, אף אחד לא יוצא בלי שיהיה לו בתיק קפה טורקי עלית, כזה שניתן להכין בשטח ולהתענג על הטעם המעורר.

    קפה טורקי עלית יוצא במבצע ייחודי המחבר את אהבת הקפה הטורקי לאהבה לטייל. במסגרת המבצע ניתן לזכות בערכת שטח יוקרתית במיוחד הכוללת ציוד קמפינג לשטח:  אוהל, מחצלת, קפה לדרך וכוסות.

    אז איך יש ׳מצֶב׳ לזכות? קונים 2 אריזות של קפה טורקי, שומרים את חשבונית הקנייה, מתקשרים לטלמסר 03-3739000, משחקים במשחק טריוויה חווייתי בנושא ארץ ישראל, עונים במהירות הגבוהה ביותר, ואולי זוכים בערכה לטיולים – בכל שעה! יזכה משתתף אחד שהשיב את מירב התשובות הנכונות בזמן הקצר ביותר.

    המבצע יתקיים בין התאריכים י"א' תמוז עד כ"ט' בתמוז (14.07.2019-01.08.2019) ובכפוף לתקנון. שעות פעילות הטלמסר בימים א'-ה' בין השעות 14:00- 22:00, ביום שישי מהשעה 11:00  ועד 16:00, במוצאי שבת החל מהשעה 21:00  ועד חצות.

    "קפה טורקי עלית" מיוצר בתהליך המלווה על ידי מומחי הקפה שלנו ומבטיח טחינה וקלייה מדויקים, טעם עוצמתי וארומה מושלמת. אתם מוזמנים ליהנות מהכנת הקפה הטורקי המושלם וכך למצות את חווית שתיית קפה טורקי איכותי בכל מקום שתהיו!

    כשרות: בד"ץ העדה החרדית



    0 תגובות