שקד לפעילי הבית היהודי: "או מקום ראשון או שארוץ עם בנט ובן גביר"

    שלמה ריזל No Comments on שקד לפעילי הבית היהודי: "או מקום ראשון או שארוץ עם בנט ובן גביר"

    שרת המשפטים לשעבר העבירה מסר לפעילי הבית היהודי, שיעבירו לרב פרץ, או איחוד כללי בין מפלגות הימין בהובלתה, או שהיא תרוץ עם בנט בן גביר ואולי גם עם בצלאל סמוטריץ'. אנשי הרב פרץ הגיבוי בשלילה לבקשה

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי יוביל? שרת המשפטים לשעבר איילת שקד מקיימת מגעים בזמן האחרון מול נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ' על איחוד כל הכוחות לימין הליכוד בכדי להגיע כגוש גדול לבחירות, דבר שיביא למספר מנדטים דו-ספרתי, כך על פי סקרים שהתפרסמו לאחרונה.

    שקד שוחחה עם פעילים בבית היהודי שיעבירו מסר לרב פרץ, היא תיפגש איתו עד מוצאי שבת, והרב פרץ יוותר לטובתה על המקום הראשון, או שביום ראשון היא תכנס מסיבת עיתונאים בו תודיע על ריצה עצמאית עם בנט ובן גביר, גם סמוטריץ' נלקח בחשבון. כך מפרסם ישראל היום.

    המסר הועבר היום (חמישי) לאנשיו של הרב רפי, שדחו אותו על הסף. בשעות הערב הדברים החלו להתגלגל בין המקורבים, וייצרו סערה. שקד העבירה מסר שלא מדובר באולטימטום, אלא ב"שעת רצון" לדברים שצריך לעשות כדי לחזק את גוש הימין. אותם אנשים כבר פנו ללשכת פרץ.

    שקד היא הדמות הפופולארית ביותר מבין כל שרי הממשלה והציבור רוצה לראות אותה הכנסת הבאה. גם בסקרים פנימיים רוב הציבור מעדיף את שקד במקום הראשון במקום בנט. שקד שמודעת לפופולאריות הציבורית, רוצה להיות בפעם הראשונה להוביל את מחנה שנמצא ימינה מהליכוד.

     



    0 תגובות