שר התחבורה: "אפשר לפתור את בעיות חילולי השבת"

    אסתי פלד No Comments on שר התחבורה: "אפשר לפתור את בעיות חילולי השבת"

    שר התחבורה הנכנס ח"כ בצלאל סמוטריץ' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על האיחוד בימין: "המריבות ממאיסות אותנו על הציבור, יש מקום לשקד ובנט" | על דרישת עוצמה יהודית להסכם חדש: "לא מוכנים, אם נפתח לא יהיה סוף לדבר" | והפרויקט עליו שוקד בימים האחרונים, רכבת מהירה לעיר העתיקה | האזינו

    צילום: Revkin Fenton/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (איחוד הימין) התראיין היום (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על תפקידו החדש אליו נכנס בסערה עם רצון לשפר את התחבורה הציבורית, "הציבור החרדי הכי סובל מהתחבורה הציבורית". על האיחוד בימין, "המריבות ממאיסות אותנו על הציבור".

    בתחילת הריאיון שר התחבורה התייחס לבעיות חילולי השבת בבניית תשתיות, והתחבורה הציבורית לציבור החרדי: "אפשר לפתור את בעיית חילולי השבת במשרד התחבורה עם הרבה חשיבה ויצירתיות. אבל זה אפשרי. צריך לרצות ולהשקיע בזה, כי הכי קל זה להשאיר את המצב הקיים. אני אשקיע גם במצב התח"צ במגזר החרדי, זה הציבור שנשען על תח"צ, והכי סובל ממנה".

    השר סמוטריץ' התייחס לאפשרות לאיחוד מלא בימין: "יש מקום ברשימה שלנו גם לבנט וגם לשקד. אין לנו פריבילגיה לפצל את הימין. זו בחירות מסוכנות מאוד. אני מזמין אותם לחדר מו"מ, אפשר להגיע להבנות על הכל".

    סמוטריץ' התייחס לדרישת עוצמה יהודית לפתוח את ההסכמים מחדש לאור אי כיבודם בפעם האחרונה: "עוצמה יהודית רוצים לפתוח את ההסכם, אם נפתח הסכמים אין לזה סוף, אני מקווה שהם יתעשתו ויצטרפו בחזרה לגוש הימין על בסיס ההסכם שנחתם רק לפני כמה חודשים".

    על הקמת הקואליציה ללא ליברמן:  "ליברמן זה קוריוז. לא רוצה בכלל להתייחס אליו. אין לי זמן לבדיחות".

     



    0 תגובות