- רדיו קול חי - -

גפני בריאיון: "ש"ס צריכה לפרוש מהקואליצה של כרמל שאמה"

צילום: פלאש 90

ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הצעתו המפתה של אהוד ברק לביטול חוק הגיוס והאם לוקחים אותו ברצינות במפלגה, "כבר כרמטכ"ל טען שאין צורך בחרדים בצבא". על פרישת ש"ס מהקואליציה בר"ג. והאם ישנם שיחות מול אנשי כחול לבן: "אני נפגש גם עם לפיד".

בתחילת הריאיון מתייחס גפני להצעת ברק: גפני לא מתפעל ממתקפת הטוב של ברק לכיוון הציבור החרדי: "אוהד ברק לא שינה את עמדתו, גם בהיותו רמטכ"ל, הוא טען שלא צריך את החרדים בצבא. זה שהוא מדבר אלינו עכשיו יפה, זה משיקולי בחירות".

גפני מתייחס לאפשרות שעולה בימים האחרונים, כי ייתכן ויהדות התורה אולי תסכים ללכת עם כחול לבן: "אני נפגש עם אנשי כחול לבן בענייני עבודה, אפילו עם לפיד אני נפגש. אבל לא נשב עם לפיד בקואליציה. אנחנו עם נתניהו, אין שינוי בעמדה שלנו. בכל 30 השנים שלי בכנסת לא הייתי מעולם בממשלת שמאל".

יו"ר דגל תקף את החרדים שמתפקדים לליכוד: "במקום שקבוצת שוליים שקוראת לעצמה 'החרדים בליכוד' יתביישו מעצמם, הם גם מעיזים לתת לנו עצות. אם אתם בליכוד אתם לא חרדים".

גפני אומר בהחלטיות כי על ש"ס לפרוש מיידית מהקואליציה: "לדעתי, דעת בעלי בתים צריך לפרוש מהקואליציה של כרמל שאמה. אבל זו החלטה של מועצת חכמי התורה, והיא זו שתכריע. שאמה הטעה את כולם במערכת הבחירות שלו".