נשיא ארה"ב שוחח עם ראה"מ על איראן: "נטיל סנקציות נוספות"

    איתי גדסי No Comments on נשיא ארה"ב שוחח עם ראה"מ על איראן: "נטיל סנקציות נוספות"

    המתיחות במפרץ הפרסי: נשיא ארה"ב שוחח עם ראש הממשלה על האיום האיראני, בכוונת הנשיא להטיל סנקציות נוספות על איראן | ראש הממשלה סיפר על השיחה ואמר: "הודיתי לנשיא טראמפ על כוונתו להגביר את הסנקציות נגד איראן" | ארה"ב מגבירה את הלחץ על איראן, לאחר העשרת האורניום לרמה של 5%

    נתניהו וטראמפ צילום: מרק ישראל סלם, לע"מ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבית הלבן פרסם לפני זמן קצר כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שוחח היום (חמישי) עם עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו על איראן והאזור. נתניהו אמר בתגובה לפרסום: "שוחחתי עם נשיא ארה״ב דונלד טראמפ. דנו בהתפתחויות האזוריות ובסוגיות ביטחוניות ובראשן איראן. הודיתי לנשיא טראמפ על כוונתו להגביר את הסנקציות נגד איראן".

    ארה"ב מעלה הילוך בקרב הכלכלי מול איראן. לאחר העשרת האורניום לרמה של 5% בניגוד להסכם מול המעצמות. ארה"ב הוסיפה הטלת סנקציות אישיות על בכירי ארגון חיזבאללה בזרוע הפוליטית של הארגון, המכהנים בממשל הלבנוני. בנוסף ארה"ב תטיל סנקציות נוספות על איראן ותגרום למחנק חסר תקדים במדינה שכלכלתה קורסת לחלוטין.

    לאחר תפסית המיכלית האיראנית במיצרי גיברלטר על ידי צבא בריטניה, ארה"ב מפרסמת כי תבנה קואליציה להנה ימית באזור המפרץ הפרסי, שייתן מענה לאיומי איראן כנגד מיכליות נפט אזרחיות שעוברות יום יום בסמוך לחופי איראן.

    כזכור, לפני יום איראן ניסתה להשתלט על מיכלית נפט בריטית בתגובה על החרמת המיכלית האיראנית. אוניית מלחמה בריטית שאבטחה את המיכלית, גרמה לכוחות האיראנים ליסוג על עקבותיהם ולבטל את התוכנית.



    0 תגובות