השר סמוטריץ בסיור תכנון בצפון: "המשבר בתחבורה כמו המשבר הדיור"

    איתי גדסי No Comments on השר סמוטריץ בסיור תכנון בצפון: "המשבר בתחבורה כמו המשבר הדיור"

    שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' יצא עם משרד התחבורה לשטח. "מתחילים בצפון חריש ,עפולה ובית שאן ולאט לאט מגבירים את הקצב"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' ערך סיור מעמיק היום (חמישי) במספר ערים בצפון, בהם עמד על הצרכים התחבורתיים הדחופים לאותם ערים ולזרז את פיתוחם בהקדם, השר אמר בסיור: "ביום המינוי שלי לתפקיד שר התחבורה רוה"מ דיבר איתי על חריש. יש פה משימה לאומית. חובתינו לייצר פתרונות תחבורתיים לעיר חריש".

    השר התייחס למשבר בתחבור כפרוייקט לאומי ראשון במעלה ואמר: "מדינת ישראל ניצבת מול משבר דיור ומשבר לא פחות חמור שמרחף מעלינו זה משבר תחבורה. חריש התפתחה ותמשיך להתפתח והתחבורה של העיר חריש תהיה הקטליזטור שתאפשר את ההתפתחות הזאת".

    השר סמוטריץ' הוסיף: "אני פונה כאן לאנשי המשרד, תוך עשור העיר הזאת מאוכלסת במאה אלף אזרחים. תפקידנו לחשוב מחדש, לפתוח הנחות יסוד, ולתת את המענה הטוב ביותר שאנחנו יודעים לתת לוודא שהפתרונות התחבורתיים לא יהיו בדיעבד ולאחר מעשה".

    נתכנן כדי לעמוד ביעדי האכלוס אמר השר: "העיר הזאת תקבל את הפתרונות התחבורתיים הראויים ביותר. לא נחכה עשור כדי לטפל בבעיה שנוצרה ושמה חריש, אלא נתכנן היום כדי שבאיכלוס המלא עוד עשור העיר חריש תהיה פנינה על כביש 6 עם פתרונות תעסוקתיים, פתרונות תחבורתיים ועיר בתנופה שמובילה את מדינת ישראל".

    בדיון המקצועי עם גורמי העירייה, גורמי משרד תחבורה ומשרד השיכון עלו הצרכים בעיר ונדונו ההצעות והפתרונות המוצעים. נושא חשוב שעלה מטעם משרד התחבורה זו הדרישה החד משמעית לניצול התקציבים של המשרד בנושא בטיחות בעיר. ראש העיר התחייב לקחת את הנושא במלוא הרצינות ולקדם ביצוע של נושאי הבטיחות בדרכים בעיר.

    השר סמוטריץ' הסביר כי: יש תקציב. מדובר בחיי אדם ואנחנו חייבים את זה לאזרחים. אני שמח על האמירה של ראש העיר ורק בשביל לקדם את נושא הבטיחות בדרכים היה ראוי וכדאי להגיע לכאן עם גורמי המשרד.

    בפגישה בעפולה עלתה סוגיה של הארכת קו הרכבת של עפולה ולאפשר חיבור מהיר לרכבות למרכז הארץ ועוד סוגיות תחבורתיות רבות ומגוונות.

    השר סמוטריץ' הודה לקובי בליטשטיין- משנה למנכ"לית משרד התחבורה, לאמיר אסרף- מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, לניסים פרץ- מנכ"ל נתיבי ישראל, לרחלי טבת ויזל מנכלי"ת הרלב"ד ולכל גורמי המקצוע שהגיעו לסיור על ההתגייסות המלאה.

    "נכנסתי למשרד עם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה. צוות משרד שמגוייס לתת את הפתרונות המקצועיים ביותר למען אזרחי ישראל."



    0 תגובות