ח"כ זוהר על התעללות השוטרים במפגין חרדי: "צריכים לעמוד לדין"

    אסתי פלד 3 Comment on ח"כ זוהר על התעללות השוטרים במפגין חרדי: "צריכים לעמוד לדין"

    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחס לחוק החסינות אותו קידם: "ראש הממשלה התנגד לו. אני חושב שמדובר בחוק שיגן עלינו מחיסולים פוליטיים" | האזינו

    צילום: יונתן שינדל/פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) בריאיון הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחס לתוכנית של אהוד ברק להקמת ברית פוליטית אליה הוא שואף לצרף את החרדים. "אני לא רואה ברית שנרקמת בין החרדים ללפיד והקמת ממשלת שמאל, ברק מתעד להקים ממשלה עם מפלגות השמאל" אומר זוהר בנחרצות.

    זוהר התייחס לסרטון שהיכה גלים בציבור החרדי בו נראים שוטרים מכים מפגין חרדי באכזריות, זוהר הביע זעזוע מהסרטון שלדבריו צפה בו ואמר: "סרטון מרגיז ומקומם, אני מקווה שימצאו את השוטרים שעשו את זה ויעמידו אותם לדין. הפעלת כוח לא מפעילים סתם אלה רק אם אין ברירה אחרת".

    זוהר התייחס לחוק החסינות שהוא מקדם ואמר: "כי ראש הממשלה מעדיף לא לקדם את חוק החסינות ולהיאבק משפטית על צדקתו. אבל אני כן חושב שצריך להעביר את חוק החסינות בכדי שלא נהיה מטרות לחיסול וסיכול, בטח שאנחנו רוצים להעביר את פסקת ההתגברות שהרשויות לא אוהבות את החוק הזה".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      תודה רבה לכם על הכל

    2. 2

      ח"כ זוהר.
      רצח של ילד יהודי בצבע שחור על ידי שוטר לא מספיק מזעזיע?

    3. 1

      פינדרוס, לא ידעת מי אתה, אבל על תקבע עובדות לפי רצונות ותקוות שלך הפרטיות. זה לא יהיה, לא כחול לבן ובטח לא ברק לא רק שלא ישבו ביחד עם נתניהו ותחת שלטונו, אפילו לחיצת יד בינהם אפשרית פחות מילחיצת יד להאניה- מנהיג חמס.