בין הזמנים מהאגדות במלון כינר

    צבי הדס No Comments on בין הזמנים מהאגדות במלון כינר

    זמרים, מופיעי סטנדאפ, הצגות, פעילויות לילדים, תחרויות והרצאות | מלון כינר מציג: חופשת בין הזמנים המגוונת והמהנה למשפחות בישראל

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בין הזמנים ה'תשע"ט בפתח וכמו כל עם ישראל גם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם. בין רשימת היעדים / המלונות שאתם שוקלים, נמצא כרגיל גם מלון כינר שעל שפת הכנרת. המעלות והאופי הייחודי של המלון הפכו אותו ליעד מועדף מבחינתכם, אך כשתשמעו מה התוכניה שממתינה לאורחים בבין הזמנים – אין לנו ספק שזו תהיה הבחירה היחידה שלכם.

    מתוך מטרה לספק למשפחה החרדית את הנופש המושלם, ייהנו אורחי המלון בשלושת השבועות של בין הזמנים מהופעות ותוכניות כמותן לא ניתן למצוא בשום מקום אחר. בין היתר יופיעו במלון: הזמרים נפתלי קמפה, מנחם הרמן, שמעון טובול, נתן דעי ואבי מילר. בנוסף יתקיימו תחרויות מוזיקה ושירה נושאות פרסים בהשתתפות מוזיקאים מפורסמים ואורחי המלון.

    עוד בתכניה: מופע 'בין מזרח למערב', מופע קצב אש וקפוארה, ההצגה 'הנרדף' מבית היוצר של עופר לוי, סיפור מלווה בקריקטורות. גם שדרן הרדיו, הבדרן והחקיין יהודה שוקרון יעביר במלון מופע סטנדאפ.

    וזה עוד לא הכל. לאורך ככל ימי החופשה יהיו במלון קרקסים, אומנות בחול, מתנפחים רטובים, מיני לונה פארק ועוד תכניות והפעלות רבות וטובות. אז אם היתה לכם התלבטות, זה הזמן להירשם לנופש בין הזמנים במלון כינר, ולהנות מחוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

    כידוע, מלון כינר שעל שפת 'הכנרת' ניצב מזה שנים ארוכות בצמרת היעדים הנחשקים של הנופשים החרדים בארץ. בנוסף למיקום האטרקטיבי, התפרסם המלון המפואר בזכות סטנדרט האירוח הגבוה, התפריט העשיר והכשרות המהודרת שלו – שהפכו אותו לאלטרנטיבה האידיאלית עבור נופשים שמעוניינים לשלב חופשה מושלמת עם הקפדה על כל כללי ההלכה ואורח החיים החרדי.



    0 תגובות