בשורה רפואית קרוב לבית: הסיור שהרשים את הרב בנימין פישר

    קלמן טלר No Comments on בשורה רפואית קרוב לבית: הסיור שהרשים את הרב בנימין פישר

    יו"ר 'מגן לחולה' הרב בנימין פישר ערך סיור מקיף במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ועמד מקרוב על מהפכת ההתאמה לציבור החרדי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שלישי האחרון התארח במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) יו"ר ארגון 'מגן לחולה', הרב בנימין פישר, כדי לעמוד מקרוב על מהפכת ההתאמה של המרכז הרפואי כולו למגזר החרדי, וכדי להגיע להסכמות והבנות מקצועיות ופרוצדורליות שונות בעניינים שעל הפרק למען המגזר החרדי.

    במהלך הביקור נועד הרב בנימין פישר עם הצוות הניהולי והמקצועי הבכיר של המרכז הרפואי, ושמע מהם על הבשורות והחידושים האחרונים בבית החולים. כמו כן, ערך הרב פישר סיור במחלקות השונות, שוחח עם מטופלים תוך שהוא עומד מקרוב על ההתנהלות בשטח.

    לאורך כל הביקור ובסיומו הביע הרב פישר את התפעלותו והתרשמותו העמוקה מהמקצועיות של הצוות הרפואי ותודעת השירות שלו.

    הרב פישר ציין כי הוא הופתע מרמת ההתאמה הגבוהה של המרכז הרפואי לציבור החרדי. "כשמרכז רפואי מהמקצועיים והמובילים בארץ, שממוקדם קרוב מאוד לערים והריכוזים החרדים הגדולים, מתאים עצמו לאורחות חייו של המגזר החרדי זו בשורה של ממש לכלל הציבור החרדי".

    הרב פישר הסביר עוד כי על המקצועיות וההובלה הרפואית של שמיר אין עוררין, ועתה – לאור מהפכת ההתאמה – הציבור החרדי יכול להרגיש בו בבית ולהנות מהקרבה יוצאת הדופן שלו ומכל מה שיש לבית החולים להציע.
    הצוות הניהולי והרפואי של בית החולים הודה מצדו לרב פישר על פועלו הגדול בנושאי רפואה במגזר החרדי, כאשר בהמשך סיכמו הצדדים על שיתופי פעולה בעתיד.

    כפי שציינו, הביקור התקיים בצל מהפכת ההתאמה של המרכז הרפואי לציבור החרדי, בדגש על מחלקת היולדות. כחלק מהמהפכה המתוארת הוכשר רוב שטח בית החולים מפני טומאת כהנים והותקנו פתרונות טכנולוגים המונעים חילולי שבת ממי ששובת במקום.

    במחלקת היולדות נהנות היולדות החרדיות – כמו גם בני משפחותיהן – מהתאמה מוחלטת לאורח החיים החרדי ע"פ כל דקדוקי ההלכה, לרבות מנות גורמה למהדרין, יחס אישי והתחשבות בכל דרישה ובקשה במהלך האשפוז.
    תוצאות המהלכים המתוארים כבר ניכרות בשטח עם מאות יולדות חרדיות שבחרו ללדת ב'שמיר' בחודשים האחרונים, מספר שהולך וגדל כל העת לנוכח האמון הרב והשם הטוב של שמיר ברחוב החרדי.



    0 תגובות