הושק הכרטיס החדש של המגזר החרדי

    עפר גדנקן No Comments on הושק הכרטיס החדש של המגזר החרדי

    הושק "מכבי שפע זכות" – כרטיס האשראי היחיד שמקנה הטבות צרכניות משתלמות בתחום הבריאות
    ובנוסף מגוון ענק של הנחות באלפי בתי עסק בשיתוף קבוצת ישראכרט # הטבות משתלמות בקבוצת מכבי # ההצטרפות – בחינם!
    בתמונה: דניאל ברמן- מנכ"ל מכבי יזמות וניהול ואברהם קליגר- מנהל מכבי שפע זכות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע רב רושם, הושק מועדון "מכבי שפע זכות" לציבור החרדי, המהווה הרחבה של מועדון מכבי שפע. הכרטיס החדש מקנה הטבות צרכניות משתלמות בתחום הבריאות, ובנוסף מגוון ענק של הנחות באלפי בתי עסק. ההצטרפות הינה חינם וללא דמי כרטיס בשנתיים הראשונות.

    באירוע ההשקה נשאו דברים דניאל ברמן, מנכ"ל מכבי יזמות וניהול, נועה בר יעקב, מנכ"לית מכבי שפע, אברהם קליגר, מנהל מכבי שפע זכות, ודנה הירשברג, מנהלת הפיתוח העסקי של מכבי שפע שהציגו בפני המשתתפים את עיקרי המיזם ואת הכרטיס החדש.

    בדברי הפתיחה אמר מר דניאל ברמן, מנכ"ל מכבי יזמות וניהול: "אנחנו שמחים לארח, ולהציג בפניכם את פעילותה של "מכבי יזמות וניהול" –הפועלת לצד מכבי ועוסקת, בין היתר, במתן שירותי רווחה וסיוע לחברי מכבי. במסגרת זו אנחנו מפעילים שורה של מיזמים שונים למען חברי מכבי, בהם: הפעלת רשת זכייני האופטיקה "מכבי ממבט ראשון", שמאגדת למעשה מספר רב של חנויות אופטיקה הפועלות בריכוזי הערים, בשכונות ובקהילה עצמה – ובכך אנו מנגישים את שירותי האופטיקה של מכבי אל החברים".

    בהמשך דבריו הוסיף דניאל ברמן: "אחד הכלים שיש לנו למען חברי מכבי ורווחתם, הוא מועדון הצרכנות "מכבי שפע", הפועל במסגרת חברת "שפע – חברת בת של מכבי יזמות וניהול, לטובת חברי מכבי ועובדי קבוצת מכבי באשר הם שהצטרפו למועדון הצרכנות שלנו. במסגרת מועדון "מכבי שפע" חברי המועדון זכאים לשורה ארוכה של הטבות צרכניות במסגרת חברותם במועדון. והיום אנו שמחים, יחד עם "ישראכרט", להשיק את כרטיס האשראי החדש שלנו, שהותאם עתה גם למגזר החרדי ויעצים עוד יותר את ההטבות והחוויות".

    אחריו נשאה דברים, הגב' נועה בר יעקב, מנכ"לית מכבי שפע, שהציגה בפני המשתתפים את עיקרי התוכנית: "מועדון מכבי שפע הוא מועדון צרכנות בשיתוף קבוצת ישראכרט שמיועד לחברי, עובדי ורופאי קבוצת מכבי. החברות במועדון הינה ללא עלות וללא דמי כרטיס לשנתיים".

    לדברי בר יעקב: "החברים במועדון מכבי שפע נהנים מהנחות משמעותיות מיד עם הצטרפותם למכבי שפע. ההטבות מקיפות את כל תחומי החיים והצריכה של כל משפחה בתחומי הקמעונאות, הבריאות, איכות החיים, תיירות, תרבות, ביטוח, פיננסים ועוד. בנוסף, מעניק המועדון מגוון רחב של הנחות והטבות במאות בתי עסק ברחבי הארץ, בתחומים שונים, לרבות הנחות במעמד החיוב. מועדון מכבי שפע מעניק הנחות משמעותיות, תוך התמקדות בתחומי הבריאות ואיכות החיים, לצד הטבות והזולות משמעותיות ברשתות שיווק כדוגמת רמי לוי, מבצעי חזרה לבית הספר, מבצעים לחגים ועוד. בנוסף, חברי המועדון נהנים מהנחות אטרקטיביות בחברות קבוצת מכבי, כגון: מכבידנט, אסותא אופטיק, מכבי ביתי, מכבי ממבט ראשון, בית בלב ועוד. יתרה מכך, למכבי שפע כרטיס נטען המקנה 15% הנחה כולל כפל הנחה, בכ-40 רשתות מובילות בארץ, בין היתר, קבוצת Fox, המשביר לצרכן, וכיוצ"ב. אני מבקשת להודות להנהלת קבוצת מכבי על הזכות להוביל את מכבי שפע ולהביא את הבשורה החשובה הזו גם למגזר החרדי".

    בהמשך נשא דברים, אברהם קליגר, מנהל מכבי שפע זכות, שהציג בפני הנוכחים את הכרטיס החדש ואת היתרונות הגלומים בו וההתאמות המיוחדות לציבור החרדי.

    לדברי אברהם קליגר, מנהל מכבי שפע זכות: "מכבי שפע זיהתה את הצורך במינוי מנהל למכבי שפע זכות מתוך המגזר החרדי, שמכיר את הדקויות והרגישויות הנצרכות. במגזר החרדי הצרכנות נמדדת בהיקפים אחרים, הצרכים שונים ומותאמים למשפחות מרובות ילדים ולפיכך, על מנת שחברי המגזר החרדי ייהנו מהכרטיס וההטבות הגלומות בו, יש להתאים אותו לצרכי המגזר באופן מדויק ומקיף".

    בדבריו, הציג אברהם קליגר נתונים אודות המגזר החרדי. לדבריו, המגזר החרדי מהווה 12% מהאוכלוסייה, ב-73% ממשקי הבית יש לפחות כרטיס אשראי אחד, ומגוון רחב של בתי עסק ייעודיים פועלים במגזר.

    חלק מההטבות המשתלמות בכרטיס – חמישה מוצרי יסוד ב-1 ₪ בלבד ברשתות הנבחרות במגזר, 1000 ₪ הנחה לניתוח להסרת משקפיים בלייזר, 5% הנחה קבועה וכן  זכאות לבדיקת רופא + 2 צילומים חינם במכבי דנט ועוד. כמו כן הנחות קבועות  ב כ-3,000 בתי עסק במגזר החרדי, כך שכמעט בכל שכונה יש בתי עסק המעניקים הנחות. ההנחה הינה אוטומטית במעמד חיוב החשבון.

    את האירוע חתמה הגב' דנה הירשברג, מנהלת פיתוח עסקי מכבי שפע, שהרחיבה אודות שיתופי הפעולה  המיוחדים של מכבי שפע עם כל הרשתות והעולם הקמעונאי בשוק הישראלי ועל הזכות לחבר את הבשורה למגזר החרדי ולתת מענה לצרכים של המגזר תוך התאמה לאורח חייהם ובד בבד להעניק בשורה של ממש בסטנדרט גבוה ומוביל בעולם הצרכנות.

    חשוב לציין, כי מחזיקי הכרטיס החדש יצטרפו באופן אוטומטי לתוכנית ההטבות וההנחות של ישראכרט למגזר החרדי.

    במסגרת זו ייהנו מהנחות קבועות במעמד חיוב החשבון בכ- 3,000 בתי עסק בפריסה ארצית ובנוסף מהטבות מתחלפות מידי חודש במגוון תחומים כגון מלונות בכשרות מהדרין| 1+1 אטרקציות | מזון | ריהוט | מוצרי חשמל | אופטיקה | מבצעי רכב ועוד.

    המועדון הינו בשורה צרכנית להוצאות משק הבית ועתיד להקל על ההוצאות השוטפות בכל תחומי הצריכה והבריאות.

    חברי מכבי מוזמנים להצטרף למועדון השווה והמקיף המותאם לצרכי המגזר וליהנות משפע של הטבות משתלמות בכל התחומים.

    ההצטרפות לכרטיס בטלפון 8913*



    0 תגובות