בחירות בשמאל: העבודה ומרצ יבחרו יו"ר

    איתי גדסי No Comments on בחירות בשמאל: העבודה ומרצ יבחרו יו"ר

    במפלגות השמאל נערכים לבחירות מחר ובשבוע הבא | בעבודה מתמודדים על תפקיד היו"ר ארבעה, מהם שלושה חברי כנסת מכהנים

    "העבודה"
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות בשמאל. הפריימריז לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה יתקיימו ביום שלישי, כ"ט בסיוון תשע"ט. הקלפיות יפתחו בשעה 10:00 בבוקר ויסגרו בשעה 21:00. כמו כן, ספר הבוחרים של חברי מפלגת העבודה נסגר אתמול (שלישי) בחצות ועומד על 65,337 חברי מפלגה אשר רשאים להשתתף בבחירות על ראשות המפלגה.

    בחודש האחרון הצטרפו למפלגת העבודה כ-4,200 מתפקדים חדשים למפלגה. המועמדים שהגישו מועמדותם ואושרו על ידי ועדת הבחירות הינם:
    ח”כ עמיר פרץ
    ח”כ איציק שמולי
    ח”כ סתיו שפיר
    דוד לנדסמן

    גם בשמאל הקיצוני מקיימים בחירות. מחר יתקיימו הבחירות הפנימיות לראשות מרצ. בשעה 12:00 ייפתחו הקלפיות בבחירות לראשות מרצ וכ-1,000 חברי ועידה יצאו לבחור את יו"ר המפלגה. הקלפיות ינעלו בשעה 22:00. ההצבעה היא אלקטרונית וההערכה היא לפרסום תוצאות תוך חצי שעה. הבחירות ייערכו בגני התערוכה בביתן 10. תקשורת מוזמנת לאורך כל היום

    יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "מרצ נמצאת על פרשת דרכים – האם ללכת לקו של שמאל ברור עם שותפות יהודית-ערבית או להתמרכז. האם להמשיך להוביל את קולו של השמאל במדינה או לרדוף אחרי הקונצנזוס. אני מאמינה באפשרות הראשונה, היא הנכונה יותר גם אידאולוגית וגם אלקטורלית. אני מאמינה שזה התפקיד שלנו בישראל, להיות הבית של כל מאבקי השמאל. אני קוראת לכל מי שחושב כמוני לבחור בי לראשות המפלגה על מנת שנמשיך בתהליכים שהתחלנו רק לפני שנה".



    0 תגובות