טראמפ הורה על מתקפת סייבר ופנה לעם האיראני: "התנתקו משלטון משמרות המהפכה"

    שלמה ריזל No Comments on טראמפ הורה על מתקפת סייבר ופנה לעם האיראני: "התנתקו משלטון משמרות המהפכה"

    רגע לפני התקיפה: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הורה על תקיפת סייבר משמעותית כנגד איראן | בהמשך פנה לעם האיראני: "משמרות המהפכה הורסות את איראן ומרסקות את הכלכלה שלכם"

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: גיל יערי, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיתון ה"וושינגטון פוסט" מדווח כי פיקוד הסייבר של ארה"ב ביצע בהוראתו של נשיא ארה"ב טראמפ מתקפת סייבר ששיתקה חלק ניכר ממערכות השליטה והבקרה של מערכות המחשב האיראניות הקשורות למערך הרקטי והטילאי שלה.

    ב"וושינגטון פוסט" מדווחים כי המתקפה הזו הוכנה במשך חודשים ארוכים, אולם הסיבה לתקיפה אינה ברורה. יש התולים זאת בהפלת מלט הביון האמריקאי, יש התולים זאת במתקפת מכליות הנפט במפרץ הפרסי לפני שבועיים ויש הטוענים כי התקיפה הזו היא תגובה לתקיפות סייבר איראניות נרחבות בארה"ב – המתמקדות באתרי הממשל האמריקני ובתשתיות חיוניות כמו נפט וגז.

    עוד לפי הדיווח, טראמפ הודיע כי מחר (שני) יכנסו לתוקפן סנקציות חדשות וכבדות על איראן, והחשש מעימות גובר בשל כך. ובתוך כך, הנשיא טראמפ רשם בחשבונות באחת הרשתות החברתיות כי הוא מצפה שאיראן תחזור לגדולתה (מייק איראן גרייט אגיין) – משפט הזהה למשפט שהוביל אותו בבחירות על גדולתה של אמריקה. בכך הוא קורא לעם האיראני לעתיד משותף וגדול, כפי שהיה בתקופת השאה, ללא תלות במשמרות המהפכה האיראניות ההורסות את איראן ומרסקות את כלכלתה.



    0 תגובות