סאגת לימודי הקורסים בהפרדה: היועמ"ש מבהיר את עמדתו

    איתי גדסי No Comments on סאגת לימודי הקורסים בהפרדה: היועמ"ש מבהיר את עמדתו

    לאחר שפורסם בשמו כי הוא מתנגד לקיומם של קורסי "נהיגה מנועת" של משרד התחבורה בהפרדה, היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט מבהיר את עמדתו ומציג פתרון

    מנדלבליט צילום: צילום: ליאב פלד
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסאגה והסערה בעקבות דבריו של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט באשר לאיסור קיום לימודי "נהיגה מונעת" בהפרדה, מבהיר היום (שישי) היועמ"ש את עמדתו.

    בהודעה שהוציאו במשרד המשפטים נכתב "בעקבות מספר פרסומים שגויים, נבקש להבהיר את תוכנו של סיכום היועץ המשפטי לממשלה בעניין הפרדה בין גברים ונשים בקורסי נהיגה מונעת. כאמור בסיכום, עמדתו המשפטית של היועץ המשפטי לממשלה היא שקיום קורסים נפרדים הינו אפשרי ככל שמדובר בהתארגנות עצמאית שבמסגרתה מבקשים חברי קבוצה שהתארגנה להפעיל קורס עבורם".

    עם זאת, מדגישים במשרד, "הפרדה איננה אפשרית בקורסים השגרתיים שמפעילה המדינה, נוכח העובדה שמשרד התחבורה לא הציג תשתית ראייתית המצדיקה את ההפרדה מבחינה חוקית".

    "אשר על כן, אין באפשרותו של משרד התחבורה ליזום ולהפעיל מטעמו קורסי "נהיגה מונעת" המיועדים לגברים בלבד או לנשים בלבד. אולם כאמור, אין בהכרעה זו כדי למנוע פרקטיקות קיימות במשרד התחבורה המאפשרות לקבוצת נרשמים שהתאגדה באופן עצמאי כקבוצה לפנות ולבקש עריכת קורס משותף עבורם".



    0 תגובות