ארבל בסיור בשומרון: "כשנאבקים ב-B.D.S צריך להיאבק במי שמחרים מבית"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארבל בסיור בשומרון: "כשנאבקים ב-B.D.S צריך להיאבק במי שמחרים מבית"

    ח"כ משה ארבל ערך סיור בשומרון יחד עם ראש מועצת יש"ע יוסי דגן, בסיור תקף ארבל את רשת מקדונלס' שמחרימה את יהודה ושומרון: "לא יכול להיות מצב שרשתות בין-לאומיות יקבלו פריווילגיה כאשר הן מחרימות חלקים מארץ ישראל"

    משה ארבל צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חרם מבית. חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) סייר השבוע בשומרון, נפגש עם ראש המועצה יוסי דגן והביע תמיכה במאבק שמוביל דגן נגד פתיחת סניף של "מקדונלדס" בנתב"ג בשל סירוב הרשת לפתוח סניף באיו"ש.

    "כשאנחנו נאבקים נגד ה-BDS בעולם, ונגד חרמות על ישראל, אנחנו חייבים לעשות את המאבק גם מתוך הבית. לא יכול להיות מצב שרשתות בין-לאומיות יקבלו פריווילגיה כאשר הן מחרימות חלקים מארץ ישראל, את שטחה של מדינת ישראל, את יהודה ושומרון.

    "זו הארץ שלנו, זה לב לבה של ארץ ישראל, ואנחנו כאן כדי לעשות הכל להמשיך ולסייע", הבטיח ח"כ ארבל.

    דגן הודה לח"כ ארבל, "האמירה שאמרת היא אמירה ערכית ומוסרית לפני שהיא אידיאולוגית ופוליטית. לא ייתכן שחברה שמחרימה 12% מתושבי מדינת ישראל, ביו"ש ובירושלים, רוצה גם ליהנות ממנעמי המדינה שהיא מחרימה חלקים מתוכה.

    "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתה חברה שאומרת 'אני לא רוצה לתת שירות לכפרים מוסלמים' ואז הייתה ניגשת למכרז של המדינה. כאן יש את חוק החרם, צריך להפעיל אותו", הוסיף דגן והודה לארבל על תמיכתו בהתיישבות: "אני מחזק את ידיך, מודה לך על השותפות הגדולה".



    0 תגובות