יו"ר לשכת עורכי הדין הבא: עו"ד אבי חימי

    דוד פיינגולד No Comments on יו"ר לשכת עורכי הדין הבא: עו"ד אבי חימי

    בתום בחירות סוערות, עו"ד אבי חימי נבחר להוביל את לשכת עורכי הדין בשנים הקרובות | עו"ד ויצמן ומושקוביץ ראשי 'אמונה במשפט': "מועמדם של גדולי ישראל שזכה לתמיכת הרשימה החרדית-דתית רשם ניצחון אדיר -נמשיך לקדש שמים בלשכת עורכי הדין"

    עו"ד חימי צילום: פלאש 90
    9:32
    29.03.24
    ידידיה מאיר No Comments on מטריד: חילול שבת המוני בשביל נאום פוליטי \\ ידידיה מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום מירוץ צמוד ומותח הישג אדיר לחרדים והדתיים בלשכת עורכי הדין: מועמד הרשימה החרדית-דתי 'אמונה במשפט' עו"ד אבי חימי ניצח במרוץ לראשות הלשכה. במקביל רשמה רשימת 'אמונה במשפט' בראשות עורכי הדין יוסי ויצמן ומנחם מושקוביץ, הישג חסר תקדים בבחירות למועצת הלשכה ונציגי המחוזות.

    שעות אחדות לפני פתיחת הקלפיות זכה עו"ד אבי חימי להיכנס להתברך מפיו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, כשהוא מלווה בראשי הרשימה עורכי הדין יוסי ויצמן מנחם מושקוביץ מרן שליט"א.

    הרשימה הגדילה את כוחה והפכה להיות מהסיעות הגדולות ביותר בלשכת עורכי הדין. ניתוח ראשוני של הנתונים מלמד על אמון עצום שהעניקו עורכי הדין שומרי התורה והמצוות וגם רבים שאינם חרדים או דתיים שגם הם בחרו לתת את קולם ל'אמונה במשפט' בשל העשייה של ראשיה בלשכה היוצאת.

    מהלך זה הוא חלק מתפיסת עולם של 'אמונה במשפט' המייצגת את עולם ערכים של שומרי תורה ומצוות המבקשים לקדש שם שמים בהליכותיהם. הכוח שצברה הרשימה מסמל מהפכה בלשכת עורכי הדין, שכן הרשימה היא מהגדולות ביותר בלשכה, ובעלת השפעה מכרעת על ההחלטות של הלשכה בשנים האחרונות.

    גורמים בלשכת עורכי הדין זוקפים את ההצלחה של הרשימה למהלך האיחוד עליו החליטו במשותף ראשי הרשימה, מה שהביא לסחף של תומכים שהביעו את אמונם ברשימה. ראשי הרשימה עו"ד יוסי ויצמן מנחם מושקוביץ ואיציק נטוביץ' הביעו סיפוק רב מהתוצאות אשר לטענתם מהוות הוכחה לכך שעשייה שקטה בלי הכפשות ובלי לכלוכים מביאים להישגים מרשימים כפי שרשמה 'אמונה במשפט' במרוץ הנוכחי.

    עו"ד יוסי ויצמן: "אנחנו מודים לכל עורכי הדין שתמכו בנו וטרחו לבוא להצביע בבחירות. הוכחנו שמהלך האחדות והקמפיין הנקי הם המפתח לניצחון אנחנו בחמש שנים הקרובות נעבוד קשה להצדיק את האמון שנתנו בנו ולהבטיח שהלשכה תפרח וכל עורכי הדין בלי יוצא מן הכלל יקבלו את השירות המיטבי שלהם".

    עו"ד מנחם מושקוביץ: "מוטלת עלינו היום חובה גדולה לנוכח האמון והתמיכה האדירה לנו זכינו בקרב עורכי הדין. הייתה תקופה של קמפיין הרוחות סערו בלשכה, עכשיו הגיע הזמן להוריד את מפלס המתח לשלב ידיים ולהצעיד את לשכת עורכי הדין אל עבר העתיד".



    0 תגובות