סניף בנק על גלגלים

    עפר גדנקן No Comments on סניף בנק על גלגלים

    הסניף הנייד של בנק הפועלים, באמצעותו ניתן לקבל מגוון שירותים בנקאיים, הגיע השבוע, לראשונה, לרמת ויז'ניץ בחיפה. זו תחילת פעילותו של הסניף הנייד שיפעל במרכזי האוכלוסייה החרדית בחיפה. הסניף הנייד נותן מענה בנקאי ומאפשר שורה ארוכה של שירותים בנקאיים מבלי להרחיק יתר על המידה.

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות מתושבי רמת ויזניץ הגיעו למקום חנייתו של הסניף הנייד בסמוך לבית המדרש המרכזי של  סערט ויז'ניץ. עד מהרה הפך הסניף הנייד לשיח במרחב הציבורי השכונתי. לקוחות בנק הפועלים, מתושבי השכונה, נכנסו לניידת כדי ליהנות משירותי הבנק המוצעים. הסניף הנייד שהה במקום כשעתיים, בהן בוצעו פעולות בנקאיות שונות ופתיחת חשבונות ללקוחות חדשים.

    במשך כל שעות הפעילות שהה במקום מנהל המגזר החרדי בבנק הפועלים, ר' אלי רבינוביץ'. "במקביל לסניפים הקיימים בעיר", הסביר רבינוביץ', "דאגנו להביא לכאן את הסניף הנייד שלנו כדי להביא את הבנק עד הבית. בשלב ראשון, הסניף יגיע לריכוזים החרדיים השונים בעיר אחת לשבועיים ויעניק את מירב השירותים הבנקאיים. אנו רואים בזה ערך רב להעניק שירות מותאם לאוכלוסייה החרדית ואף נפעל כדי להפוך את השירות לנגיש יותר וזמין יותר".

    שורת עסקנים מקומיים מהקהילות החרדיות השונות נכחו גם הם במקום ובירכו על היוזמה. העסקנים, ובהם חברי מועצת העיר, התרשמו מהפעילות הייחודית ומהנכונות של הבנק הגדול בישראל לתת מענה יעיל ונגיש המותאם לצרכים הייחודיים של הציבור החרדי המקומי.

    ניידת השירות פועלת כסניף לכל דבר. בסניף הנייד ניתן לקבל שירותים בנקאיים מגוונים, הפקדות צ'קים, פתיחת חשבונות, ביצוע פעולות, נטילת הלוואות בנק קט למשיכת והפקדת מזומנים, ועוד. "הפעלת הסניף הנייד בריכוזים החרדיים היא יוזמה מבורכת שננקטה על ידי הבנק במטרה להבטיח שירות נגיש בכל מקום. אנו רואים את הפעילות הנוכחית כהצלחה של ממש ואין לי ספק שנמשיך בפעילות הענפה לעמן האוכלוסייה החרדית כולה", הטעים ר' אלי רבינוביץ, מנהל המגזר החרדי בבנק הפועלים.



    0 תגובות