האחדות בימין: "דרכינו שונות אבל חייבים איחוד טכני בין המפלגות"

    אסתי פלד No Comments on האחדות בימין: "דרכינו שונות אבל חייבים איחוד טכני בין המפלגות"

    שאלת האחדות בין המפלגות הימין הדתיות לאור ריבוי השחקנים הפוליטיים שרוצים להתמודד תחת אותה משבצת נידונה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן | האזינו

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי איחוד מפלגות הימין התראיינו למהדורה המרכזית בהגשת אבי מימרן בקול חי: "אנחנו וודאי מתמודדים בבחירות הבאות כי יש לנו דרך, האיחוד יקרה כי זה צו השעה כי כל הקולות מימין יחזקו את ממשלת הימין".

    חילופי המהלומות בין יוגב לבנט: "כל מה שאמר מוטי יוגב, אני לא דובר שלו והוא התנצל בסופו של דבר יש לנו הרבה דברים משותפים וחייבים שתהיה ממשלה לאומית ימנית, במיוחד מה שקורה עם ליברמן, אני לא חושב הפיצול גרם לנזק, התוצאה הסופית מדברת בעד עצמה".

    האיחוד הוא טכני בפירוש, מעריכים את הרב רפי פרץ ואת סמוטריץ מעריך אותו כפוליטיקאי, אבל הם מהדרך החרדלית, ולנו יש דרך אחרת הקמנו מפלגה של דתיים וחילונים.

    קואליציה רחבה: "הבית היהודי, עם הרב רונצקי ואיילת שקד ואורי אורבך זה היה מקום לכולם דתיים וחילונים, אבל זה לא הצליח, רצינו מסגרת שתעשה פשרות ותקדם דברים לפי ההלכה אנחנו עדיין מאמינים בזה ולכן יצאנו לדרך. בבחירות הבאות אנו נוכל להביא קואליציה של חרדים דתיים וכל הלאומיים, קואליציה ימנית".

    האסטרטג איתן זליגר: "בנט בהפקת לקחים שלו מאשים אחרים הוא מבין שאם הם לא תלויים ביחד הם מהווים סכנה לציונית הדתית".

    יוני קמפניסקי ערוץ שבע: "היהדות החרדלנקי"ת מחבקת ושהימין החדש יפסקו עם הטרימינולוגיה טרום הבחירות".

    האזינו:

     



    0 תגובות