20 אלף מבקרים: פסטיבל הדובדבנים ב'גוש עציון'

    קובי פינקלר No Comments on 20 אלף מבקרים: פסטיבל הדובדבנים ב'גוש עציון'

    על אף מזג אוויר החם ​בסוף השבוע האחרון,​​​ המבקרים הרבים שהגיעו נהנו מדובדבנים מסוגים שונים שהבשילו על העצים, בחגיגה ססגונית של קטיף דובדבנים בשיטת "אכול כפי יכולתך" בקיבוץ ראש צורים. לפסטיבל הגיעו אנשי ציבור ומבקרים מכל רחבי הארץ ומכל גווני האוכלוסייה. את הפסטיבל הפיקו המועצה האזורית גוש עציון ועמותת התיירות של גוש עציון

    שלמה נאמן צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההמונים שהגיעו אמש (שישי) למטעים של קיבוץ ראש צורים נהנו מקטיף דובדבנים חופשי בשיטת "אכול כפי יכולתך". האירוע העניק למבקרים את האפשרות להתנסות בפעולת הקטיף לחוש ממלאכת עבודת האדמה, ובנוסף לקחת חלק באירוע ססגוני הכולל שוק איכרים, דוכני מזון, טעימות ממעדני שף הפסטיבל, פינות יצירה לילדים, הופעות, פינות ישיבה מוצלות ועוד.

    ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן אמר : "עם ישראל הצביע ברגליו ובא היום לגוש עציון בהמוניו. פסטיבל הדובדבנים שלנו הוא עוד דוגמא טובה לאיכות שיש כאן. מי שעוד לא היה מוזמן להגיע במהלך הקיץ וליהנות מהאוויר הצלול, מהמורשת המפוארת ובעיקר מהאנשים הטובים".

    מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון-משה ברוס אמר: "פסטביל הדובדבנים הוא יום חג לגוש עציון. לראות אלפי אנשים שמגיעים מכל הארץ במיוחד כדי ליהנות משילוב של חקלאות ותיירות בנוף המרהיב. אנו מזמינים את כולם לבוא, לבקר ולהיחשף לאתרי המורשת והתיירות שלנו בגוש עציון".



    0 תגובות