התגובות לנפילת הרקטה: "רק מבצע צבאי בעזה יפתור את הבעייה"

    איתי גדסי No Comments on התגובות לנפילת הרקטה: "רק מבצע צבאי בעזה יפתור את הבעייה"

    המערכת הפוליטית סוערת משמאל ומימין לאחר ההתקפה של חמאס כנגד העיר שדרות, במהלכה פגעה רקטה פגיעה ישירה במבנה ישיבת ההסדר | גנץ: "כשמתעסקים בדייגים והעברת פרוטקשן מקטאר לא פותרים את המשבר בעוטף עזה" | יו"ר איחוד הימין: "כשבטרקלינים ממוזגים מערבבים את עסקת המאה בשדרות ועוטף עזה ילדים רצים בפחד לממ"ד"

    המבנה שנפגע צילום: מנדי ריזל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת הפוליטית לא נשארו אדישים לירי הרקטה לעבר העיר שדרות שנורה הערב (חמישי) ופגע פגיעה ישירה במבנה ישיבת ההסדר "לב לדעת" שבנס לא נפגעו בחורי הישיבה בגלל שיצאו לשבת חופשית ולא שהו באותה עת במבנה הישיבה.

    אלון דוידי, ראש העיר שדרות, הגיב בחריפות על ההתקפה החמאסית כנגד שדרות: "רק מבצע צבאי רחב בעזה יפתור את הבעיה. אין טעם לתגובה שהיא לא רצינית. לא יכול להמשיך מצב כזה. היו מספר תלמידים במבנה, אבל הוא ממוגן".

    יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בתגובה לירי על שדרות הערב: "כשמתעסקים בדייגים והעברת פרוטקשן מקטאר לא פותרים את המשבר בעוטף עזה ואת התוצאה רואים בשטח. אז מה עושים אחרת? ראשית תוקפים בעוצמה רבה וחסרת תקדים, ואחר כך מנצלים את השקט ליוזמה מדינית עם מנופים כלכליים".

    יו״ר הבית היהודי ואיחוד מפלגות הימין, תא״ל (במיל׳), ח״כ הרב רפי פרץ בתגובה לרקטה שפגעה במבנה בשדרות: "כשבטרקלינים ממוזגים מערבבים את עסקת המאה בשדרות ועוטף עזה ילדים רצים בפחד לממ"ד. את המשוואה הזאת אנחנו מחוייבים להפוך, את הפחד צריך להעביר לצד השני, לראשי חמאס בני המוות שמשבשים את חיינו בלי לתת את הדין".

    עוצמה יהודית בתגובה לירי מעזה על שדרות: "הירי הערב לשדרות הוא תוצאה ברורה של ההתקפלות והמדיניות החלושה של נתניהו מול החמאס. הפסקת אש אחרי הפסקת אש, ובחמאס לומדים כי הירי על מדינת ישראל הוא משתלם. 'ימין חזק' היה מזמן מתקיף את החמאס במאות טילים, גורם לו לרדת על ברכיו, ולא מעביר מליוני דולרים בחודש למימון טרור ומתחנן להפסקות אש".

    חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת ח"כ(אל"מ במיל') מוטי יוגב: "על רקע התחממות הגזרה בגבול רצועת עזה, פניתי ליו"ר ועדת החוץ והביטחון אבי דיכטר בדרישה לקיים ישיבה על מצבם הביטחוני של תושבי עוטף עזה וחוסנם. לשמחתי, גיליתי שהתפרצתי לדלת פתוחה. בקרוב תיקבע ישיבה בדרום. גם אם "המדינה בהפסקה", חובתנו ואחריותנו כלפי תושבי ישראל וביטחונם לא נפסקת".



    0 תגובות