בגלל פריצות לשטח המסילות: 6,500 דקות עיכוב של הרכבות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בגלל פריצות לשטח המסילות: 6,500 דקות עיכוב של הרכבות

    תיעוד חמור: פרץ לשטח המפגש בזמן מעבר רכבת, חיבל במחסום ורגם את הרכבת באבנים תוך סיכון של עצמו ונוסעי הרכבת | צפו

    האדם פורץ לשטח המסילות צילום: רכבת ישראל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     אירוע חמור נרשם אמש (שלישי) בסמוך לחצות, בקריית מוצקין, כאשר נער פרץ שלא כחוק למפגש הדרך מסילה, לאחר הפעלת כל אמצעי האזהרה וירידת המחסום, המיועד לחצייה בטוחה של הולכי רגל, השתולל דקות ארוכות על תחום המסילה בזמן מעבר רכבת, ואף יידה אבנים על הרכבת. זאת תוך סיכון של עצמו, צוות הרכבת ונוסעיה, ומשתמשי הדרך האחרים שהמתינו באיזור.

    מערכות ההתראה המותקנות במפגש הופעלו במוקד הבטיחות של רכבת ישראל אשר עקב אחרי המתרחש באמצעות המצלמות המותקנת במפגש. עובדי המוקד התריעו בזמן אמת לכל הרכבות באיזור, וזימנו למקום ניידת משטרה אשר פתחה בסריקות אחר הנער. כתוצאה מהאירוע נרשמו עיכובים בתנועת הרכבות באיזור, אשר היתה דלילה בשל שעת הלילה המאוחרת.

    ברכבת ישראל רואים בחומרה את האירוע, אשר עלול היה להסתיים בפגיעה של הנער עצמו או נוסעי הרכבת. "אנו שבים ומזכירים את החשיבות שבהסברה של ההורים לילדיהם על סכנות שבפריצה שלא כחוק לשטח המסילה", מציין אבי שיטרית, מנהל אגף בטיחות ברכבת ישראל.

    עוד מוסיפים ברכבת כי רק לפני מספר חודשים אירע אירוע חמור נוסף, במסגרתו קלנועית פרצה לתחום המפגש לאחר הפעלת אמצעי האזהרה וירידת המחסום, ומציינים כי הם פועלים לסגירת המפגש בתקופה הקרובה, תול מציאת חלופות מתאימות לחציית הולכי הרגל.

    עוד מוסיפים ברכבת כי במהלך 2018 נרשמו 6,500 דקות עיכוב כתוצאה מפריצות לשטחי מסילה. בימים אלה מציינים את שבוע הבטיחות הבינלאומי למפגשי דרך/מסילה, במסגרתו מבצעת רכבת,ישראל הדרכה והסברה להעלאת המודעות הציבורית בנושא.

    צפו:

    צילום: רכבת ישראל


    0 תגובות