כינוס חירום כנגד סגירת שדה דב: "מכה אנושה לאילת"

    קובי פינקלר 2 Comment on כינוס חירום כנגד סגירת שדה דב: "מכה אנושה לאילת"

    עשרות ראשי רשויות, מנהלי מלונות ואנשי תיירות ורפואה התכנסו לכינוס חירום כנגד סגירת שדה דב בת"א, דבר שלטענתם יפגע באופן קשה בתיירות לאילת | ראש עירית תל אביב רון חולדאי.
    "יש לנו תוכנית של ארגון מחדש של השדה דבר שייתן מענה הן לבעלי הדירות. לא סביר לטוס דרך נתב"ג" | ראש עירית אילת האשים ישירות את ראש הממשלה ואת מנכ"ל משרדו שעושה הכל כדי לסוגרו, ומתריע: "תיירות הפנים תרד בלמעלה מ 20 אחוזים" | תגובת הגוש הגדול: "ראש העיר זועק והוא בא לכסות על חוסר התמודדותו לשפר את השירות בעיר לאזרח" בנוסף בעלי המלונות גובים מחירים גבוהים ואין בה אטרקציות זה הגורם לירידה בתיירות"

    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    250 ראשי ערים, ראשי התאחדות המלונות ומנהלי בית החולים באילת יצאו בקריאה נואשת נגד סגירת שדה דב בתל אביב בחודש הבא.

    על רקע כוונת והחלטת הממשלה לסגור את שדה דב בתל אביב ולהעמידו לטובת שטחי מגורים אומר בצהרים ראש עירית תל אביב יפו שהשטח נמצא ברשותם: "סגירת שדה דב הוא מצעד איוולת. למרות שיש לנו את כל הסיבות לתמוך בסגירתו התוכנית מתעלמת בצורה קריטית מתושבי מדינת ישראל.

    יש לנו תוכנית של ארגון מחדש של השדה, דבר שייתן מענה הן לבעלי הדירות והן לקיומו של השדה. לא סביר לטוס דרך נתב"ג אומר ראש העיר.

    מנכ"ל רשת "ישרוטל" ליאור רביב אשר תחת ידה מספר בתי מלון בעיר, נחרץ אף יותר ואומר: "לא נקים יותר בתי מלון באילת עם השדה ייסגר כבר היום יש ירידה משמעותית בהזמנות לקיץ הקרוב וזה יביא חורבן למלונות".

    מנהל בית החולים בעיר דר' אלדר ברקוביץ אומר, שסגירת השדה תביא מכה אנושה לתושבים. היום טסים 80 אלף חולים למרכז לטיפולים וכן חמישים אחוזים מהרופאים מגיעים בטיסות. אם השדה ייסגר לא תהיה לכך תקומה".

    את מסיבת העיתונאים סיכם ראש עירית אילת שעומד בראש המאבק: "העת הזו היא חירום ועת מצוקה" אומר ראש עירית אילת. "אני קורא לראש הממשלה להסיר את הגרזן מעל תושבי אילת שזונח את תושבי אילת. הממשלה מתנהגת כמו כרישי נדלן שלא רואה את תושבי אילת בעיניים ורואים בהם אנשים שקופים".

    זהו בצע כסף מצד כל הגורמים לסגירת השדה. באשר לשאלה איך יתכן שרוב תושבי אילת הצביעו לליכוד ביודעם על סגירת השדה אומר ראש העיר: "הנאמנות שלי היא רק לתושבי אילת. אני מחזיר את כרטיס החבר שלי הליכוד. תם פרק הליכוד אצלי".

    להלן תגובת מנהלי הגוש הגדול: "מועד הפסקת הטיסות בשדה דב קבוע מזה זמן רב ליום 1 ביולי, לאחר שנקבע, בין היתר, בהחלטות ממשלה ובחקיקה ועוגן בפסיקות בג"צ. בהתאם נערכו כל הגורמים הרלוונטיים והושקעו כ- 230 מליוני שקלים בנתב"ג לצורך קליטת הפעילות האזרחית של שדה דב.

    צר לנו כי מופעלים לחצים פוליטיים כבדים ערב בחירות. ידוע לכל כי הפסקת הטיסות במועד שנקבע חיונית על מנת להוציא אל הפועל את התוכנית  שאושרה להפקדה זה מכבר למתחם החדש. תוכנית זו בעלת תועלות אדירות לציבור הרחב, ביניהן בניית אלפי דירות במחירים מופחתים, יצירת 25,000 מקומות תעסוקה חדשים והעברת מיליארדי שקלים למימון בסיסי צה"ל לנגב.

    אבסורד שראש עיריית אילת שפעל נמרצות להוצאת שדה התעופה מהעיר, זועק על מנת לכסות על חוסר התמודדותו עם מצבה של אילת בשנים האחרונות ואינו נלחם על שיפור השירותים הניתנים לתושבי אילת בעירם. כמו כן תמוהה התעלמות המלונאים וראש העיר מהעובדות הידיעות להם היטב כי מחירי הלינות הגבוהים והיעדר האטרקציות הם הגורמים המרכזיים למצב התיירות באילת.

    נדגיש כי אין כל היתכנות לתוכניות חלופיות או חלקיות למתחם דב. כל רעיון כזה שנזרק לחלל האוויר ושאינו עומד במבחן המציאות, נועד למשיכת זמן מיותרת והרסנית  שתעלה לתקציב המדינה מיליארדים רבים ורק תרחיק פתרונות אמיתיים. כזו היא גם ההצעה המופרכת לבניית מגדלים לצד המשך פעילות השדה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בתור אלתית שלומדת במרכז אסור לתת לזה לקרות חייבים להשאיר לנו פתח נגיש למרכז

    2. 1

      זה שהיית בשבכ ממש לא עושה אותך חכם אולי חייל טוב אז אל תבוא תתנשא על אחרים וזה לא שאני בוחר בביבי אבל עדיין נראה לי שאתה מושתל של השמאל עוד מימים ימימה