פיצול בקול החרדי בלשכת עורכי הדין?

    דוד פיינגולד No Comments on פיצול בקול החרדי בלשכת עורכי הדין?

    פיצול חרדי? לאחר הודעת התמיכה מצד סיעת "אמונה במשפט" בעו"ד אבי חימי לראשות לשכת עורכי הדין, הודיעו עורכי הדין משה מורגנשטרן ואבריימי יוסטמן על תמיכה במועמד מנגד – עו"ד ציון אמיר – המתמודד אף הוא

    עורכי הדין חימי ואמיר עם ראשי הסיעה החרדית דתית
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות ללשכת עורכי הדין. בעוד בחודשים האחרונים פורסם כי הרשימות הדתיות והחרדיות אוחדו לכדי סיעה אחת בשם "אמונה במשפט", נראה כי לא כל עורכי הדין החרדיים שלמים עם המהלך. מתברר כי בימים האחרונים מתגבשת תמיכה חרדית במתמודד לראשות הלשכה עו"ד ציון אמיר אל מול התמיכה של סיעת "אמונה במשפט" ביו"ר הלשכה המכהן עו"ד אבי חימי.

    כזכור, בסיעת "אמונה במשפט" הודיעו כי החליטו לתמוך ביו"ר הלשכה המכהן עו"ד אבי חימי לראשות הלשכה. הסיעה מורכבת כאמור מעורכי דין רבים מהמגזר החרדי והציוני דתי בראשות עורכי הדין יוסי ויצמן ויצחק נטוביץ'. בסיעה חברים עו"ד רפי אסרף, עו"ד מנחם מושקוביץ, עו"ד אבינועם גואלמן, עו"ד רחל ממן ועוד.

    מנגד, עורכי הדין אבריימי יוסטמן ומשה מורגנשטרן שאינם חברים באף סיעה המתמודדת ללשכה, הודיעו על תמיכה במועמד השני לראשות הלשכה, עו"ד ציון אמיר שזכה בימים האחרונים לברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א. אמיר מצדו ציין כי הוא רואה בשניים כשותפיו לדרך.

    בסביבת השניים מציינים כי הם לא לבד וכי עורכי דין חרדים נוספים נמנים על תומכי עו"ד ציון אמיר, "בימים הקרובים צפויים להודיע עורכי דין בכירים חרדים נוספים על תמיכתם באמיר", נמסר.



    0 תגובות