טרור ההצתות בשומרון: 7 שריפות בו זמנית בגבעות איתמר

    אריאל שרפר No Comments on טרור ההצתות בשומרון: 7 שריפות בו זמנית בגבעות איתמר

    ראש מועצה אזורית יוסי דגן אמר בתגובה לטרור ההצתות: "אנחנו מצפים מכוחות הבטחון ללכוד את המציתים, ולפעול נגדם ביד קשה. אך ורק הרתעה תעזור. אסור להפקיר את חקלאי יו"ש"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    7 הצתות בו זמנית התרחשו בערב שבת בגבעות איתמר. האש התפשטה בין גיתית לגבעה 777 והגיעה עד פאתי הבתים. כוחות כיבוי האש מרחב שומרון, וכ 150 מתנדבים יצאו לסייע לכבות את השריפה, בהם תושבי איתמר, תלמידי הישיבה הגבוהה באיתמר ותושבי אלון מורה.

    כוחות הבטחון חטיבת שומרון ואגף הבטחון של המועצה האזורית שומרון ביצעו מרדף אחר המציתים עד עקרבה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה במהלך השבת לאלוף הפיקוד בנושא, קיבל תדרוך על פעילות כוחות הבטחון וביקש שלא להניח עד לתפיסת המפגעים.

    "ההצתות האלה חייבות להפסק" אומר דגן "אנחנו מצפים מכוחות הבטחון ללכוד את המציתים, ולפעול נגדם ביד קשה. אך ורק הרתעה תעזור. אסור להפקיר את חקלאי יו"ש וברור שאם לא היו מצליחים להשתלט על האש יש כאן סכנה ממשית מתמשכת לתושבים".

    חן וויס אחת המתנדבות שיצאה לשטח תושבת הגבעות מספרת: "היה לנו מזל שתלמידי הישיבה הגבוהה סגרו שבת והגיעו לסייע אחרת הדברים היו נגמרים אחרת. הערבים עלו על שיטה, ולמדו כנראה מעוטף עזה. כל אדם עם גפרור, בחום וביובש של התקופה, יכול להביא לנזק עצום. הדבר הזה עלול להתפשט לכל מקום בארץ. הסיטואציה של שבת שבה אף אחד לא זמין הקשתה אף יותר. כבר עכשיו הנזק מוערך בכמעט מליון שקלים, המצב הזה חייב להפסק".



    0 תגובות