מהחינוך המיוחד אל המוסיקה • האזינו ל'עני ורוכב על חמור'

    אשר גרייבר No Comments on מהחינוך המיוחד אל המוסיקה • האזינו ל'עני ורוכב על חמור'
    13:07
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on בהפתעה: כש"ביבי" עלה לשידור והבהיר שיתקוף באיראן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרור יצחק, אברך תושב בני ברק בן 29, מגיש שיר חדש ונוסף פרי יצירתו ומביא חידוש מרענן למוסיקה היהודית.

    השיר החדש הנקרא "עני ורוכב על חמור" שהולחן על המילים מתוך נבואתו של זכריה הנביא, מהווה שיר כמיהה לגאולה השלמה אליה אנו מצפים, את השיר כתב והלחין דרור יצחק בעצמו והוא שיר שיוצא לקראת שירים נוספים שעתידים לראות אור בקרוב.

    דרור, על אף שגדל כילד בחינוך מיוחד ועל אף כל הקשיים שעבר, רתם את כישוריו המיוחדים לתחום המוסיקלי אליו הוא מחובר עוד מילדות. לפני כשבע שנים, למד חזנות במכון 'רננות' עם טובי החזנים הירושלמיים, למד את תורת המקאמים אותם הוא מכיר היטב ושולט ברזי המקצוע, בשבתות ובחגים משמש דרור כבעל קורא מבוקש בשל הנעימות המיוחדת בקולו.

    בימות השבוע, בשעות הבוקר הוא משתתף במקהלה של 'עזר מציון' באמצעותה הוא מופיע ומשמח חולים, בשעות אחה"צ דרור לומד באופן קבוע ומשתתף בשיעורי תורה.

    את תחילת דרכו המוסיקלית עשה דרור דווקא ביום נישואיו כאשר שר את השיר 'יברכך ה' וישמרך', כששמעו את שירתו, חשבו הוריו תחילה שיהיה זמר חופות, אולם אז הפתיע דרור את הוריו עם כמה שירים שכתב והלחין בעצמו, משם הדרך אל האולפן הייתה קצרה ובתום חודשים של עבודה יוצא כעת סינגל נוסף "עני ורוכב על חמור".

    האזנה ערבה!

    קרדיטים:
    שירה ולחן: דרור יצחק.
    עיבוד והפקה מוסיקלית: עמוס כהן.
    עיצוב וגרפיקה: 'אורגינל' – שיע ברים.
    ניו מדיה: 'בחזית'.

    מילים:
    גִּילִי מְאֹד בַּת צִיּוֹן, הָרִיעִי בַּת יְרוּשָׁלַ‍יִם, הִנֵּה מַלְכֵּךְ יָבוֹא לָךְ, צַדִּיק וְנוֹשָׁע הוּא, עָנִי וְרֹכֵב עַל חֲמוֹר וְעַל עַיִר בֶּן אֲתֹנוֹת.



    0 תגובות