היום: מבחן טעימה עיוורת בביתר עילית

    עפר גדנקן 1 Comment on היום: מבחן טעימה עיוורת בביתר עילית
    11:16
    16.04.24
    מוטי הלפרין No Comments on ירושלים: ניצחון מוחץ לש"ס בקרב על התיק המשמעותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    WhatsApp Image 2019-06-05 at 12.09.46 (1)

    'פפסי מקס' העומדת תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית תקיים בריכוזים החרדיים פעילות מרעננת וחווייתית במסגרתו יתקיים מבחן טעימה עיוורת על מנת לבחון מה הטעם המועדף על הישראלים במשקאות הקולה.

    פפסי מקס מזמין את כולם להשתתף באתגר – מבחן הטעם של פפסי מקס, במסגרתו יגיעו דיילי פפסי מקס לקיים מתחמי טעימה בשטח בה יזמינו את העוברים והשבים לבדוק מה באמת הטעם שלהם במבחן טעימה עיוורת. במבחן יוגשו למשתתפים כוסות שתיה קרים של פפסי מקס ושל הקולה הנמכרת ביותר, כשהם אינם יודעים מראש איזה קולה הם שותים, ובסיומה של השתייה, יכריעו איזה טעם אהבו יותר.

    הפעילות תתקיים היום ומחר בעיר ביתר עילית ברחוב הר"ן בין השעות 12:00-22:00 – ובשידור חי בתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר

    יצוין כי במבחן טעימה עיוורת שהתקיים בשנה שעברה התברר כי 58% מעדיפים את הטעם של פפסי מקס.

    מלי קושניר מנהלת מותגי פפסיקו "מבחן טעימה עיוורת נותן את ההתרשמות האמיתית של הצרכן לגבי הטעם של המוצר ולא מובל על ידי תפישה מותגית כזו או אחרת, ולכן אנו מזמינים את התושבים להשתתף בפעילות המיוחדת של פפסי מקס".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רשום למעלה שנתנו למשתתפים כוסות שתיה קרים של פפסי מקס ושל הקולה הנמכרת ביותר עכ"ל. מה הכוונה לקוה הנמכרת ביותר, אם הכוונה לקוקה קולה ודאי שקוקה קולה הרבה יותר טעים מפפסי או פפסי מקס.
      הרמות של הטעם במשקה קולה לפי החברות(סדר מטעים ללא טעים): קודם כל קוקה קולה אח"כ RC קולה אח"כ פפסי ופפסי מקס זה לא משנה ואח"כ קריסטל. נקודה. סוף.